تغییر مختصات پروانه معدن سیلیس از رفسنجان به زرند

با پیگیری مسئولان، مختصات پروانه معدن سیلیس در روستای جرجافک که پیش از این به نام رفسنجان صادر شده بود، تصحیح شد و به زرند تغییر یافت. فت فتو کرمان – محمود محمدی رئیس و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند گفت: به دنبال جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال زرند طی هفته گذشته […]

با پیگیری مسئولان، مختصات پروانه معدن سیلیس در روستای جرجافک که پیش از این به نام رفسنجان صادر شده بود، تصحیح شد و به زرند تغییر یافت.

فت فتو کرمان – محمود محمدی رئیس و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند گفت: به دنبال جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال زرند طی هفته گذشته با موضوع پیگیری مصوبه معطل مانده شورا در جلسات گذشته، مبنی بر تصحیح مختصات معدن سیلیس در روستای جرجافک که از سوی بهره بردار مختصات آن به نام شهرستان رفسنجان قید شده است، گفت: با توجه به اینکه پروانه بهره برداری نیز به نام شهرستان رفسنجان صادر شده بود؛ لذا با پیگیری مجدانه فرمانداری شهرستان و اداره صمت، سرانجام مشخصات مختصات پروانه معدن مذکور تصحیح شد و به زرند تغییر یافت.

به گفته محمدی، معادن از سرمایه‌های ملی یک منطقه محسوب می‌شوند و بهره برداری از معادن منطقه فارغ از مسئله اشتغال زایی خساراتی از جمله آلایندگی و … برای منطقه در پی دارد.

او می گوید: چنانچه مختصات پروانه بهره برداری معدن مذکور تغییر نمی‌یافت؛ شهرستان زرند از جبران خسارت فعالیت معدن کاران بی نصیب می‌ماند.

انتهای پیام/ب




تغییر مختصات پروانه معدن سیلیس از رفسنجان به زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تغییر مختصات پروانه معدن سیلیس از رفسنجان به زرند