تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان است

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوده و در سال گذشته تعداد ۱۸ فقره پرونده کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم […]

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوده و در سال گذشته تعداد ۱۸ فقره پرونده کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به پرونده‌های کثیرالشاکی و مسن اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده‌ها باید در اولویت دستگاه قضا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و مسن موارد یاد شده از موضوعات مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است ادامه داد: در این راستا تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیران حوزه‌های قضایی، دادستان‌ها و کارکنان دستگاه قضایی استان گفت: تعاملات و همکاری بین قضات با مدیران قضایی دستگاه قضایی استان در رسیدگی به پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی از ورود جدی دادستان‌ها، روسای حوزه‌های قضایی و قضات استان برای تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی، تقدیر کرد و افزود: با توجه به اینکه موضوع رسیدگی به این پرونده‌ها یکی از اولویت‌های ریاست قوه‌ قضائیه به شمار می‌رود و باید به صورت جدی و ویژه پیگیری می‌شد.

موحد گفت: با کمک مسئولان قضایی استان در سال گذشته تعداد ۱۸ فقره پرونده کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته و به سر انجام رسیده است که از این تعداد پرونده بررسی شده ۲ فقره منجر به صدور حکم نهایی شده است.

دادستان کرمان: مکتب شهید سلیمانی گره‌گشای مشکلات کشور است
دادستان کرمان: ۱۷۵۴ هکتار از اراضی دولتی و ملی کرمان اعاده و به بیت المال برگشت
دادستان کرمان: ۱۴ مدیر و مسئول اجرایی به جرم اختلاس، ارتشاء و ترک فعل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند/ برخی مدیران بازداشت شدند

وی با بیان اینکه لازم است به نحوی برنامه‌ریزی شود که پرونده‌های کثیرالشاکی در بازه زمانی کمتری بررسی شود گفت: با تلاش‌های انجام شده استان کرمان در نرخ رسیدگی این پرونده‌ها عملکرد بسیار خوبی در کشور داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دادگستری استان سال جدید نیز با تلاش مسئولان مربوطه همت مضاعفی در راستای رسیدگی به پرونده‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان است

منبع: تسنــیم
? تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان کرمان است