تعیین تکلیف قریب ۳‌۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در کرمان

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیرالشاکی از اول مهر تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در استان کرمان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان، گفت: ماه […]

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیرالشاکی از اول مهر تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در استان کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمرین اخلاص است، روزه جلوه اخلاص و تمرین اخلاص است و باید تلاش کنیم از فرصت ماه مبارک رمضان برای اخلاص و معامله با خدا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند بتوانیم هم به مردم کمک کنیم و هم بتوانیم از این فرصت‌های محدود معنوی و قرآنی که خدا به ما داده استفاده کنیم؛ پیامبر (ص) فرمود با نیت صادق و پاکیزه از خدا بخواهید تا خدا به شما توفیق روزه‌داری دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۲۳  فقره پرونده مسن و کثیرالشاکی در عدلیه کرمان خبر داد و افزود: با اجرای یک طرح ویژه و فوق‌العاده از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا پایان  بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با همت قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان این تعداد پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی با بیان این‌که تکریم مراجعان به دستگاه قضایی در اولویت کار عدلیه است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش‌از ۳۱ هزار جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضایی استان کرمان برگزار شد که در این دیدارها  به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌ها رسیدگی شده است.

حمیدی از تشکیل دادگاه‌های صلح در سال آینده نیز خبر داد و گفت: اگر چه زحمات زیادی از سوی همکاران قضایی و اداری ما انجام شده است و جای قدردانی دارد اما نباید به وضع موجود راضی بود.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد: هنوز تا رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه فاصله داریم و باید در سال جدید با همت و تلاش مضاعف گام برداریم.

وی بر برنامه‌محور بودن و برنامه‌ریزی در کار اداری تاکید کرد و افزود: قضات و کارکنان اداری شعب بایستی به‌صورت مستمر با یک‌دیگر جلسات مشترکی داشته باشند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع کنند و مراقب باشند که دچار روزمرگی نشویم.

منبع: تسنیم
انتهای خبر/کارگرزاده 




تعیین تکلیف قریب ۳‌۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در کرمان

منبع:آرمـان
? تعیین تکلیف قریب ۳‌۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در کرمان