تعمیق الگوهای عفاف و حجاب در سطح جامعه حائز اهمیت است

ناصر بهروز گفت: عفاف و حجاب ریشه در اعتقادات، باورها و دین ما دارد و ترویج و تعمیق الگوهای عفاف و حجاب از ائمه معصوم (س) در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است. به گزارش خبرنگار “فت فتو” ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت گفت: مردم جامعه عفاف و حجاب را اعتقادی ریشه‌ای از […]

ناصر بهروز گفت: عفاف و حجاب ریشه در اعتقادات، باورها و دین ما دارد و ترویج و تعمیق الگوهای عفاف و حجاب از ائمه معصوم (س) در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت گفت: مردم جامعه عفاف و حجاب را اعتقادی ریشه‌ای از اسلام، قرآن و عترت می‌دانند، اعتقادی که عاشورایی و امام حسینی (ع) است.
وی بیان کرد: این جشنواره در راستای تبیین گفتمان مقام عظمای ولایت و با هدف تعمیق و تبیین شعائر اسلامی در جامعه و ارائه الگوهای ارزشمند و معرفی طلایه‌داران عرصه عفاف و حجاب شهرستان جیرفت، برگزار شد.
بهروز تصریح کرد: ما باید با جذب حداکثری اعتقاد را در قلوب دختران و پسران خود مستحکم کنیم و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند کارهای فرهنگی و مذهبی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: ترویج ارزش‌های دینی و مبانی فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف بسیار حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
وی بیان کرد: بانوان محجبه باید در امر ترویج عفاف و حجاب فعال باشند و تلاش کنند در این مسیر ارزشمند که دستور الهی است گام بردارند.
بهروز گفت: هدایت نسل جوان کشور به سوی تعالی فرهنگی و معرفی بهترین نحوه حفاظت از گوهر حجاب از شاخصه‌های اصلی برنامه‌های فرهنگی است که بایستی مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/



منبع:آرمان
? تعمیق الگوهای عفاف و حجاب در سطح جامعه حائز اهمیت است