تعقیب قضایی یک مدیرکل در کرمان

یک مدیرکل در کرمان به اتهام مانع‌تراشی در تولید و بی‌توجهی به حقوق شهروندی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در شرایط کنونی و با توجه به جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار جهانی ، رهبر […]

یک مدیرکل در کرمان به اتهام مانع‌تراشی در تولید و بی‌توجهی به حقوق شهروندی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در شرایط کنونی و با توجه به جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار جهانی ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، تولیدکنندگان را افسران و سربازان این خط مقدم معرفی کردند و همه ارکان حاکمیتی و اجرایی باید در جهت تقویت و پشتیبانی این رزمندگان حرکت کنند.
داد خدا سالاری  تضعیف رزمندگان اقتصادی  راگناهی نابخشودنی دانست وگفت: بر مبنای همین نگرش پس از اعلام اداره کل بازرسی استان مبنی بر اینکه نه تنها مانع زدایی برای یک کارآفرینی صورت نگرفته، بلکه مانعی برای این واحد از طریق یکی از ادارات کل استان کرمان ایجاد شده است.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: بعلت رعایت نکردن  حقوق شهروندی و  اجرانشدن اوامر حاکمیتی و قانونی، پرونده ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل و مدیران ذیربط به این اتهام  تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

 




تعقیب قضایی یک مدیرکل در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تعقیب قضایی یک مدیرکل در کرمان