تعقیب قضایی خانمی که به پلیس راهور کرمان اهانت کرده بود

کرمان- معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: خانمی که هنگام اعمال قانون در یکی از خیابان های شهر کرمان به مامور پلیس راهور اهانت کرده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین غفوری در تشریح این خبر افزود: شامگاه گذشته یکی از مأموران پلیس راهور استان کرمان طبق […]

کرمان- معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: خانمی که هنگام اعمال قانون در یکی از خیابان های شهر کرمان به مامور پلیس راهور اهانت کرده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین غفوری در تشریح این خبر افزود: شامگاه گذشته یکی از مأموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد.

وی ادامه داد: این مأمور راهور ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به داد و فریاد کرده و پس از پیاده شدن به سمت مأمور حمله ور شده و مأمور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به سعه صدر مأمور در مقابل عمل نامتعارف این شهروند افزود: در ادامه این خانم با شلوغ کردن جو و تجمع سایر شهروندان پس از اینکه با حمایت مردم از مأمور پلیس مواجه می‌شود محل را ترک می‌کند که تعقیب قضائی این بانو به دلیل اهانت به مأمور هنگام اعمال قانون در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برابر قانون، مأمور پلیس موظف به اعمال قانون فرد متخلف است اظهار کرد: در ادامه با حضور اورژانس، مأمور پلیس به بیمارستان و خودرو این خانم به پارکینگ منتقل می‌شود که پی جویی های قضائی به منظور بررسی جوانب این حادثه و دستگیری ضارب در دست اقدام است.

کد خبر ۵۸۵۰۱۳۰




تعقیب قضایی خانمی که به پلیس راهور کرمان اهانت کرده بود

منبع: مــهر
? تعقیب قضایی خانمی که به پلیس راهور کرمان اهانت کرده بود