تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان

کرمان_دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان گفت: طی یکسال اخیر دررابطه با قاچاق کالا و ارز ۵ هزار ٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان گفت: ۵ هزار و ٣٠٧ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده […]



کرمان_دادستان عمومی وانقلاب استان کرمان گفت: طی یکسال اخیر دررابطه با قاچاق کالا و ارز ۵ هزار ٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان گفت: ۵ هزار و ٣٠٧ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان تشکیل شده و در این رابطه ۵ هزار و٩٣۶ متهم دستگیر و تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

وی، برخورد با اراذل و اوباش و عواملی که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند را از اولویت‌های کاری دادستانی اعلام کرد و افزود: طی یک سال اخیر علاوه بر تشکیل بانک اطلاعات اراذل و اوباش، با اقدامات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تعداد ۵١٢ نفر از مجرمین خطرناک و اراذل و اوباش شناسنامه دار در سطح استان کرمان شناسایی و دستگیر شده اند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام رسمی دادستانی کل کشور، کرمان جز استان‌های برتر در خصوص نحوه تعیین اموال توقیفی از قاچاقچیان و رسیدگی به پرونده‌های قضائی مرتکبین جرایم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر است.

بخشی، اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیش از ٢۶٨ هزار و ٨۶ فقره پرونده در دادسراهای سراسر استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تر آن قضات و کارکنان دادسراها ١٢ درصد بیشتر پرونده مختومه کرده اند.

کد خبر ۶۰۸۵۴۵۲


تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان

منبع: مــهر
? تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان