تعطیلی واحدهای خدمات رسان پلیس راهور در ۱۳ دی

فت فتو/کرمان سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: واحدهای خدماتی پلیس راهنمایی و رانندگی استان در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل است.  سرهنگ امیر معین الدینی  اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری کلیه توان عملیاتی خود در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به خدمت رسانی مضاعف به زائرین محترم […]

فت فتو/کرمان سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: واحدهای خدماتی پلیس راهنمایی و رانندگی استان در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل است.

 سرهنگ امیر معین الدینی  اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری کلیه توان عملیاتی خود در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به خدمت رسانی مضاعف به زائرین محترم شهید مقاومت می کند.

 وی بیان داشت: در همین راستا  واحد های فنی پلیس راهنمایی و رانندگی استان واقع در بولوار جمهوری اسلامی کرمان در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل و از همشهریان عزیز کرمانی در خواست می شود برای دریافت خدمات فنی و ترافیکی در سایر روز های هفته به پلیس راهنمایی و رانندگی استان  مراجعه کنند.   

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین و مقررات، به آنها توصیه کرد: به منظور تامین امنیت و آسایش بهتر، با پلیس تعامل و همکاری بیشتری داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا  به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس وی افزود: محدودیت های ایجاد شده در اطراف گلزار شهدا متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام 
 




تعطیلی واحدهای خدمات رسان پلیس راهور در ۱۳ دی

منبع: ایـسنا
? تعطیلی واحدهای خدمات رسان پلیس راهور در ۱۳ دی