تعطیلی مدارس ۷ شهرستان در جنوب کرمان

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جنوب استان، آموزش حضوری را به سمت کلاس‌های مجازی کشاند. به گزارش  فت فتو از کرمان، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تعطیل شدن آموزش‌های حضوری امروز مدارس […]

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جنوب استان، آموزش حضوری را به سمت کلاس‌های مجازی کشاند.

به گزارش  فت فتو از کرمان، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تعطیل شدن آموزش‌های حضوری امروز مدارس در شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب گفت: آموزش در این شهرستان‌ها امروز از طریق فضای مجازی پیگیری شد.

او اظهار داشت: کلاس‌های حضوری مدارس شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، عنبر آباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب نیز فردا به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

باهری گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

او گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش‌ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع رسانی اطلاع رسانی کنند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش‌های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.

انتهای پیام/س




تعطیلی مدارس ۷ شهرستان در جنوب کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تعطیلی مدارس ۷ شهرستان در جنوب کرمان