تعطیلی مدارس جبالبارز/ ترک خوردگی برخی سازه های قدیمی

کرمان_بخشدارجبالبارز جیرفت گفت: خوشبختانه زمین لرزه ۴ ریشتری بامداد امروز در این منطقه خسارت چندانی نداشته است. مهدی سعیدی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگارمهر، افزود: این زمین لرزه ساعت ٢:۵٠ دقیقه بامداد امروز شنبه ١٩ اسفندماه درشمال جبالبارز ودر فاصله ١٠کیلومتری با بخش مرکزی رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته وفقط برخی از […]

کرمان_بخشدارجبالبارز جیرفت گفت: خوشبختانه زمین لرزه ۴ ریشتری بامداد امروز در این منطقه خسارت چندانی نداشته است.

مهدی سعیدی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگارمهر، افزود: این زمین لرزه ساعت ٢:۵٠ دقیقه بامداد امروز شنبه ١٩ اسفندماه درشمال جبالبارز ودر فاصله ١٠کیلومتری با بخش مرکزی رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته وفقط برخی از ساختمان‌های قدیمی داخل شهر جبالبارز و روستاهای اطراف ترک برداشته اند.

وی با اشاره به اینکه در ساعت ٨:۵٠ دقیقه پنجشنبه شب نیز یک زمین لرزه با قدرت ۳.۹ ریشتر در این منطقه رخ داد افزود: پس از نخستین زمین لرزه تا کنون ۴ پس لرزه در منطقه داشته ایم که باعث شد بسیاری از مردم از ترس دیشب را تا صبح بیرون از منازلشان سپری کنند.

بخشدارجبالبارز، با بیان اینکه در حال حاضر در حال تهیه گزارش خسارات وارده هستیم تصریح کرد: برای امشب با همکاری ستاد بحران و هلال احمر دو مرکز برای اسکان مردم درنظر گرفته شده است.

مهدی سعیدی، با اشاره اینکه برای احتیاط مدارس جبالبارز امروز تعطیل شدند افزود: بسیاری از دانش آموزان دیشب از ترس زلزله نخوابیده بودند که این موضوع نیز در تعطیلی مدارس امروز تاثیرداشت.

کد خبر ۶۰۴۹۹۱۳




تعطیلی مدارس جبالبارز/ ترک خوردگی برخی سازه های قدیمی

منبع: مــهر
? تعطیلی مدارس جبالبارز/ ترک خوردگی برخی سازه های قدیمی