تعطیلی آموزش در برخی مناطق سیل زده کرمان

مدرسه‌ دیوار سنگی روستا‌های کشیت و آمیز در منطقه سخت گذر شهرستان بم بر اثر سیلاب اخیر خسارت دیده و اکنون آموزش تعطیل است. فت فتو کرمان – محمدی سلیمانی مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان در خصوص تعطیلی آموزش بر اثر سیل گفت: سازه‌ای که در مناطق سخت گذر استفاده می‌شود معمولا چادر […]

مدرسه‌ دیوار سنگی روستا‌های کشیت و آمیز در منطقه سخت گذر شهرستان بم بر اثر سیلاب اخیر خسارت دیده و اکنون آموزش تعطیل است.

فت فتو کرمان – محمدی سلیمانی مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان در خصوص تعطیلی آموزش بر اثر سیل گفت: سازه‌ای که در مناطق سخت گذر استفاده می‌شود معمولا چادر است، زیرا امکان انتقال کانکس به این مناطق از راه زمینی نیست، که برای منطقه کشیت هم بزودی چادر ارسال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان می گوید: مدارس عشایری جنوب کرمان جز در دشت آزادگان جیرفت که سقف آن شکاف برداشته بود آسیب جدی ندیده اند و برای مقاوم سازی سقف دیگر مدارس هم با نوسازی مدارس هماهنگ کرده ایم که در این خصوص اقدام کنند.

به گفته او در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به جنوب کرمان ۷ میلیارد تومان به مدارس سیل زده اختصاص یافته است و برای شرق استان مبلغی در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ی




تعطیلی آموزش در برخی مناطق سیل زده کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تعطیلی آموزش در برخی مناطق سیل زده کرمان