تعطیلات برای گروه‌های جهادی معنا ندارد

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: برای افزایش ماندگاری روستائیان، بخش روستایی به‌خصوص در مناطق محروم باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد. به گزارش فت فتو کوله‌پشتی‌شان را بسته‌اند و ایام  نوروز قصد سفر دارند اما این سفر، سفر همراه با خانواده و به قصد تفریح نیست. عزمشان را جزم کرده‌اند که در ایامی که فارغ […]

فت فتو/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: برای افزایش ماندگاری روستائیان، بخش روستایی به‌خصوص در مناطق محروم باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

به گزارش فت فتو کوله‌پشتی‌شان را بسته‌اند و ایام  نوروز قصد سفر دارند اما این سفر، سفر همراه با خانواده و به قصد تفریح نیست. عزمشان را جزم کرده‌اند که در ایامی که فارغ از درس و دانشگاه و کار هستند عازم روستاها و مناطق محروم شوند و گره‌ی از کار نیازمندان باز کنند.
مقصودم جهادگرانی است که در قالب اردوهای جهادی برای پیگیری و یا اتمام پروژه‌های عمرانی و یا کارهای فرهنگی عازم  مناطق کم کم‌تر برخوردار شده‌اند.
جهادگرانی که در این اردوها هم روح خود را صیقل می‌دهند و هم با انجام پاره‌ای از کارهای فرهنگی و عمرانی لبخند را بر لب روستاییان و محرومان نرماشیر می‌نشانند؛ البته که برای محرومیت‌زدایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت جهادگران قرار گیرند و با تمام توان از اقدامات جهادی پشتیبانی کنند.
فرماندار نرماشیر در این خصوص بیان کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی با این اقدامات همواره پویا و زنده است و جوانانی که در ایام تعطیل اقدام به خدمت‌رسانی در مناطق محروم می‌کنند در همین مسیر حرکت کرده‌اند.
حمید طبسی نژاد افزود: برای افزایش ماندگاری روستائیان، بخش روستایی به خصوص در مناطق محروم باید مورد حمایت ویژه گروه‌های جهادی قرار گیرد.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج هر جایی که نیاز بود حضور داشته و همواره از نظام و انقلاب پشتیبانی کرده است و در موضوع کرونا و محرومیت‌زدایی مناطق محروم این مساله به خوبی نمایان است.
طبسی‌نژاد در ادامه بر تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها در کنار اقدامات عملی گروه‌های جهادی باید اقدامات تخصصی انجام دهند.
فرماندار نرماشیر از اعزام بیش از ۱۰۰نفر بسیجی در قالب ۱۰گروه جهادی از جهادگران نرماشیری باهمکاری جهادگران گروه جهادی شهیدلنگری زاده به مناطق محروم این شهرستان در ایام‌ نوروز خبرداد و گفت: ۱۰۰نفر بسیجی در قالب گروه جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.
وی عنوان کرد:این جهادگران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، لوله کشی، برق کشی، بتن‌ریزی، گچ‌کاری، دیوارچینی و سقف‌بندی درمناطق محروم شهرستان درحال فعالیت هستند.
طبسی نژاد  تفریح جهادگران را خدمت به مردم دانست و بیان‌کرد: در ایام نوروز همه به‌دنبال تفریح هستند ولی این جوانان با اقدام خداپسندانه به دنبال شاد کردن دل محرومان هستند.

انتهای پیام




تعطیلات برای گروه‌های جهادی معنا ندارد

منبع: ایـسنا
? تعطیلات برای گروه‌های جهادی معنا ندارد