تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های کرمان کمبود نیروی انسانی دارد

کرمان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: در شهرستان های استان کرمان کمبود نیروی انسانی و فضای مناسب مالکیتی، ارایه خدمت به مردم را با مشکل مواجه کرده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، ارسلان میری در نشست شورای قضائی استان گفت: در شهرستان‌های استان کرمان کمبود نیروی انسانی […]

کرمان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: در شهرستان های استان کرمان کمبود نیروی انسانی و فضای مناسب مالکیتی، ارایه خدمت به مردم را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، ارسلان میری در نشست شورای قضائی استان گفت: در شهرستان‌های استان کرمان کمبود نیروی انسانی و فضای مناسب مالکیتی ارائه خدمت به مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین نقش تعزیرات در رسیدگی به تخلفات اقتصادی اظهار کرد: میزان پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات در هفت ماه گذشته از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۵۰ درصد کاهش یافته است.

میری اضافه کرد: پرونده‌های وارده در بخش قاچاق کالا و ارز در هفت ماه گذشته از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش داشته که پرونده‌های قاچاق سوخت بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در بخش بهداشت پرونده‌های وارده در هفت ماه گذشته از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۲ درصد کاهش داشته و در مجموع پرونده‌های وارده در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.

کد خبر ۵۹۳۶۳۰۰




تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های کرمان کمبود نیروی انسانی دارد

منبع: مــهر
? تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های کرمان کمبود نیروی انسانی دارد