‌تعرفه‌های جدید درمانی ‌تامین اجتماعی ‌منطقی نیست

استاندار کرمان گفت: تعیین تعرفه‌های جدید درمانی پزشکان در تامین اجتماعی خیلی منطقی نبود و به نظر می‌رسد نیازمند اصلاح و بازنگری باشد؛ تا مردم متضرر می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از تسنیم؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، عنوان کرد: سازمان تامین […]

استاندار کرمان گفت: تعیین تعرفه‌های جدید درمانی پزشکان در تامین اجتماعی خیلی منطقی نبود و به نظر می‌رسد نیازمند اصلاح و بازنگری باشد؛ تا مردم متضرر می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از تسنیم؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در دیدار مدیران تامین اجتماعی استان کرمان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمت‌رسان است که عملکرد خوب آن باعث رضایتمندی مردم در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی به بهداشت و درمان مردم اهمیت زیادی داده است، گفت: در هنگام بیماری و حتی روی تخت درمان نیز افراد فاقد بیمه را بیمه می‌کنیم که در دنیا اینگونه نیست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اتباع بیگانه نیز از خدمات درمانی استفاده می‌کنند که نشان از نگاه انسانی و دینی کشور به این افراد دارد، افزود: مردم از سازمان تامین اجتماعی توقعاتی دارند که البته به جا بوده و بیشتر در حوزه پرداخت مستمری‌ها است.

وی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی نیاز به حمایت دولت دارد و دولت هم بدهی‌هایی به سازمان تامین اجتماعی دارد که باید پرداخت شود، ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی اقدام بسیار خوب و کار بزرگی برای کشور در ابعاد مختلف بود که باید توسعه یابد.

فداکار با اشاره به اینکه این طرح از قاچاق دارو و مصرف بی‌رویه دارو جلوگیری و باعث ارائه خدمات بهتر می‌شود، بیان کرد: دسترسی به خدمات درمانی در جنوب استان کرمان باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه در شرق استان کرمان نیز مشکلاتی وجود دارد که نیاز است سازمان تامین اجتماعی در جنوب و شرق استان خدمات درمانی خود را توسعه دهد، گفت: تعیین تعرفه‌های جدید درمانی پزشکان در تامین اجتماعی خیلی منطقی نبود و به نظر می‌رسد نیازمند اصلاح و بازنگری باشد؛ وقتی تعرفه واقعی نباشد حتماً تعرفه‌های غیرواقعی ایجاد می‌شود و در نتیجه مردم متضرر می‌شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید خدمات ارائه شده به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از آن بهره‌مند شوند، افزود: عدم اطلاع‌رسانی نوع خدمت و ناآگاهی اجحاف به حق مردم است و در واقع مردم بر اثر ناآگاهی از حق خود بهره‌مند نمی‌شوند.

انتهای پیام/ طهماسب




‌تعرفه‌های جدید درمانی ‌تامین اجتماعی ‌منطقی نیست

منبع:آرمـان
? ‌تعرفه‌های جدید درمانی ‌تامین اجتماعی ‌منطقی نیست