تعداد مددجویان کمیته امداد در کرمان بالاست

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به پتانسیل های اقتصادی استان گفت: با توجه به داشته های کرمان نباید تعداد مددجویان بالا باشد. به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهارداشت: استان کرمان یکی از استان‌هایی است که از پتانسیل‌های بالای اقتصادی برخوردار […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به پتانسیل های اقتصادی استان گفت: با توجه به داشته های کرمان نباید تعداد مددجویان بالا باشد.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهارداشت: استان کرمان یکی از استان‌هایی است که از پتانسیل‌های بالای اقتصادی برخوردار است و می‌تواند در زمینه تولید در موارد مختلف تأثیر گذار باشد اما از این پتانسیل‌ها در توانمند سازی استان تأثیرگذار نبوده است.

وی با اشاره به آمار بالای مددجویان کمیته امداد گفت: تعداد مدد جویان در کرمان بالاست و این عدد با نرخ رشد اقتصادی همخوانی ندارد و این مساله قابل قبول نیست.

وی بر توانمند سازی مدد جویان تاکید کرد و ادامه داد: مدد جویان باید با سرمایه گذاری توانمند شوند و در این صورت شاهد تحول خواهیم بود.

فداکار گفت: اشتغال زایی برای این افراد بسیار مهم است و می‌تواند در افزایش تولید و کاهش جمعیت تحت پوشش تأثیر گذار است.

کد خبر ۵۵۲۹۶۲۳




تعداد مددجویان کمیته امداد در کرمان بالاست

منبع: مــهر
? تعداد مددجویان کمیته امداد در کرمان بالاست