تعداد زائران کرمانی سفر اربعین ۳۰۰ درصد افزایش داشت

کرمان – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: آمار امسال اعزام زائران اربعین حسینی از مبدا دیار کریمان به مرزهای کشور عراق در مقایسه با سال‌های قبل از شیوع کرونا حداقل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: آمار امسال اعزام زائران اربعین حسینی از مبدا دیار کریمان به مرزهای کشور عراق در مقایسه با سال‌های قبل از شیوع کرونا حداقل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان، احسان عراقی زاده افزود: تعداد زائران اربعین حسینی از این استان که بوسیله ناوگان اتوبوسی عمومی برون شهری از ابتدای شهریورماه تا روز اربعین حسینی جابه جا شدند، حدود ۳۰ هزار زائر بودند.

وی اظهار داشت: حدود یک هزار سفر برای اعزام این تعداد زائر داشتیم که از مبدا پایانه مسافربری آدینه شهر کرمان و پایانه های مسافربری شهرستان های حوزه شمال این استان به مقصد مرزهای شلمچه و مهران انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: همچنین در این راستا بیش از ۱۷ هزار زائر در قالب ۵۴۵ سفر اتوبوسی از مبدا مرزهای شلمچه و مهران به این استان بازگشته اند.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در پایانه های مرزی شلمچه و مهران عنوان کرد: ۲۰ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و ۵۰ نفر از روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل در مرزهای شلمچه و مهران مستقر شدند.

عراقی زاده ادامه داد: این اقدام برای خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی در مرزها، تسهیل در روند جابجایی و ساماندهی ناوگان مسافربری و بویژه مدیریت بازگشت زائران پیاده روی اربعین حسینی بوده است.

وی همچنین افزود: حضور راهداران اعزامی از استان کرمان تا پایان طرح جابجایی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و مهران ادامه خواهد داشت و همانند گذشته هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهادی در زمینه عملکرد شرکت های مسافربری و رانندگان اتوبوس از طریق سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ قابل طرح و رسیدگی خواهد بود.




تعداد زائران کرمانی سفر اربعین ۳۰۰ درصد افزایش داشت

منبع: ایرنـا
? تعداد زائران کرمانی سفر اربعین ۳۰۰ درصد افزایش داشت