تعدادی از روستاهای شهربابک به آب آشامیدنی و آب برای احشام نیاز دارند

کرمان – فت فتو – سرپرست فرمانداری شهربابک با بیان اینکه تعدادی از روستاهای این شهرستان به آب آشامیدنی و آب برای احشام نیاز دارند گفت: شب گذشته امکانات مورد نیاز بین تعدادی از ساکنان روستاهای این شهرستان که دچار سیلاب شده بودند، توزیع شد. به گزارش فت فتو روز شنبه و به نقل از […]

کرمان – فت فتو – سرپرست فرمانداری شهربابک با بیان اینکه تعدادی از روستاهای این شهرستان به آب آشامیدنی و آب برای احشام نیاز دارند گفت: شب گذشته امکانات مورد نیاز بین تعدادی از ساکنان روستاهای این شهرستان که دچار سیلاب شده بودند، توزیع شد.

به گزارش فت فتو روز شنبه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، غلامرضا نویدی در نشست ستاد مدیریت بحران شهربابک که همزمان با ستاد مدیریت بحران استان برگزار شد، با اشاره به حضور استاندار کرمان در شهربابک و بررسی وضعیت بارندگی و سیل این شهرستان افزود: خسارت زیادی ناشی از بارندگی به خبر، دهج، جوزم و مدوارات وارد شده است.

وی با اشاره به اقدامات جدی پیشگیرانه مسئولان قبل از بارندگی اظهار داشت: خوشبختانه به علت پای کار بودن مسئولان و همچنین وجود شرکت های صنعتی و معدنی این شهرستان موفق به رفع برخی از موانع در مسیر رودخانه ها و حاشیه شهرها شدیم.

نویدی تصریح کرد: با حضور به موقعی که داشتیم، مسیر انحرافی سد آسیب دیده بالا دست دهج ایجاد و بازگشایی شد و جریان آب به سمت پایین دست شهر دهج جریان پیدا کرد تا خسارت زیادی به زیرساخت ها وارد نشود.

وی از اعضای ستاد مدیریت شهرستان خواست همچنان در حالت آماده باش کامل باشند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.




تعدادی از روستاهای شهربابک به آب آشامیدنی و آب برای احشام نیاز دارند

منبع: ایرنـا
? تعدادی از روستاهای شهربابک به آب آشامیدنی و آب برای احشام نیاز دارند