تعامل سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از داره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: در مجموعه آموزش و […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: تعامل سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از داره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: در مجموعه آموزش و پرورش استان قدردان تلاش ها و خدمات پلیس هستیم، از ابتدای سال ۱۴۰۲ میزبان چندین رویداد ملی مهم بودیم که نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت، همکاری خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه همواره حضور پلیس را در کنار خود داشته ایم، افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هر زمینه ای نیازمند همکاری با پلیس هستیم تا بتوانیم مسئولیت خود را بهتر انجام دهیم.
بر پایه این گزارش، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش به اتفاق محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، عباس ارجمند کرمانی معاون سوادآموزی و احمد فیروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در فرماندهی انتظامی با ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.




تعامل سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

منبع:یـزدان کـرمان
? تعامل سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است