تصویب ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در بودجه سال آینده

استاندار کرمان: حداقل پنجاه درصد منابع بانکی شرکتهای بزرگ معدنی باید به بانکهای استان منتقل شود تا در توسعه نقش آفرین باشد . به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  علی زینی وند در حاشیه نشست شورای معادن استان گفت جلسه استاندار در باره عملکرد شورای معادن در سال ۱۴۰۰ گفت :شورای معادن کرمان بعنوان […]

استاندار کرمان: حداقل پنجاه درصد منابع بانکی شرکتهای بزرگ معدنی باید به بانکهای استان منتقل شود تا در توسعه نقش آفرین باشد .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  علی زینی وند در حاشیه نشست شورای معادن استان گفت جلسه استاندار در باره عملکرد شورای معادن در سال ۱۴۰۰ گفت :شورای معادن کرمان بعنوان مهمترین استان معدنی کشور فعالترین و به روزترین شورا در کشور بوده  است.

وی افزود:تلاش شده در بحثهای اجرایی به روند فعالیت و توسعه صنایع معدنی کمک  و پاسخ استعلامات نیز حتی گاهی کمتر از یک ماه و حتی یکهفته داده شود .
در این نشست اقای پورابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی هم از تصویب ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در بودجه سال اینده خبر داد.
اقای زاهدی دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس هم ضمن تاکید بر گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و معدن ، خواستار توجه جدی به مسائل زیست محیطی شد .

 

 

دانلود

کد ویدیو




تصویب ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در بودجه سال آینده

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تصویب ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در بودجه سال آینده