تصادف در «جاده ده‌بالا» جان دو نفر را گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک فقره حادثه‌ تصادف در «جاده ده‌بالا» با دو فوتی خبر داد. به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی گفت: شامگاه دیروز، چهارشنبه ٩ شهریورماه، در ساعت ٢٣:١٠ دقیقه از وقوع یک تصادف بین دو دستگاه […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک فقره حادثه‌ تصادف در «جاده ده‌بالا» با دو فوتی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی گفت: شامگاه دیروز، چهارشنبه ٩ شهریورماه، در ساعت ٢٣:١٠ دقیقه از وقوع یک تصادف بین دو دستگاه خودرو در محور«روستای ده‌بالا» مطلع شدیم.

وی در توضیح این خبر، افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودروی کامیونت با شدت هرچه تمام‌تر با یک دستگاه پژو ۴٠۵ برخورد کرد و در پی آن، خطر آتش‌سوزی، یا وقوع حوادث ثانویه دیگر با احتمال بسیار بالایی وجود داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله بعد از دریافت این خبر، از ایستگاه شماره ٩ به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی پژو، که به‌شدت صدمه دیده بودند، در اتاقک له‌شده اتومبیل، محبوس شده بودند.

بابایی افزود: در این شرایط، با این‌که همکاران آتش‌نشان ما بدون اتلاف وقت، برای خروج سرنشینان از آن شرایط اسفناک، با تمام تلاش اقدام کردند؛ متاسفانه به‌دلیل شدت بسیار زیاد حادثه، هر دو نفر، سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: با این‌حال، آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیش‌گیرانه و ایمنی‌ساز، از آتش‌سوزی بیشتر خودروها و دیگر حوادث احتمالی، جلوگیری کردند.




تصادف در «جاده ده‌بالا» جان دو نفر را گرفت

منبع:یـزدان کـرمان
? تصادف در «جاده ده‌بالا» جان دو نفر را گرفت