تصادفات بالای استان کرمان در چند روز گذشته

۳۵ نفردر چند روز گذشته به علت تصادف در استان کرمان جان خوشان را از دست دادند. به گزارش فت فتو، استاندار کرمان درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: امید است با تکرار شعار‌های سال بتوانیم کشور را در همه جوانب به یک نقطه قابل قبول برسانیم. آقای زینی وند با اشاره به […]

۳۵ نفردر چند روز گذشته به علت تصادف در استان کرمان جان خوشان را از دست دادند.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: امید است با تکرار شعار‌های سال بتوانیم کشور را در همه جوانب به یک نقطه قابل قبول برسانیم.

آقای زینی وند با اشاره به تصادفات بالای استان در چند روز گذشته گفت: ۱۲ نفر از این افراد اتباع خارجی بودند که با خودرو‌های غیراستاندارد و سرعت غیرمجاز در جاده‌ها تردد می‌کردند.

وی از نیروی انتظامی خواست از امروز در این خصوص سختگیرانه‌تر برخورد کند و اجازه ندهد این تردد‌های غیرمجاز جان اتباع بیگانه و همچنین هموطنان ما را به خطر بیندازد.

استاندار همچنین از نشان‌های نوروزی در شهر کرمان انتقاد کرد و گفت: از شهرداری کرمان توقع می‌رفت دراینخصوص جدی‌تر ورود کند و این خلا باید با برنامه‌های مختلف میراث فرهنگی جبران شود تا مسافران با خاطره‌ای خوش استان کرمان را ترک کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم آمار بازدید از سایت‌های گردشگری را خوب ارزیابی کرد و گفت: باغ شاهزاده، حمام گنجعلیخان و ارگ بم بیشترین بازدید را داشته اند و از ۲۵ فروردین تا امروز در مجموع بالغ بر ۳۶ هزار نفر در اماکن اقامتی حوزه گردشگری، آموزش و پرورش و طرح شهید سلیمانی ساکن شدند.

آقای فعالی همچنین به برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز در استان اشاره کرد و گفت در همین راستا ۵۵۰ غرفه صنایع دستی در سراسر استان برپا شده است.




تصادفات بالای استان کرمان در چند روز گذشته

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تصادفات بالای استان کرمان در چند روز گذشته