تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه ماهان کرمان + تصاویر

با حضور پرشور دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته هایتک ماهان آرام گرفت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام با حضور دانشگاهیان و اقشار […]

با حضور پرشور دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته هایتک ماهان آرام گرفت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام با حضور دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم از میدان امام خمینی شهر ماهان کرمان تا دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته هایتک ماهان، تشییع و در گلزار شهید دانشگاه به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، روسای پارک علم و فناوری، امام جمعه و مسئولان بخش ماهان، جمعی از مدیران، روحانیون، شخصیت‌های فرهنگی و یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش تسنیم از نخستین ساعات صبح امروز گروه گروه از دانشجو، استاد، کارمند و اهالی شهرهای همسایه دانشگاه از زن و مرد، پیر و جوان، قطره قطره به هم پیوستند و پیکر بهشتی یادگار دفاع مقدس را بر دستان عاشق خود تشییع کردند.

در این میان نجوای عارفانه دانشجویان در خیل جمعیت، فضای خاصی را در دانشگاه ایجاد کرد. دانشجویان در حالی که پیکر لاله جاوید نشان سال‌های حماسه را تشییع می‌کردند دل‌هایشان را با او گره زدند و با آرمان‌های شهداء پیمانی دوباره بستند.

رود خروشان جمعیت با دل‌هایی شکسته، چشمانی اشکبار و حسی از غرور و افتخار پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده و ۲۳ ساله را که در اسفند ماه ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شده بود را بر گرداگرد دانشگاه با نوحه خوانی و سینه زنی و عزاداری  تشییع و در گلزار شهید گمنام در میان سروهایی که منتظر سرو قامت دفاع مقدس بودند به خاک پاک وطن سپردند.

این مراسم با مداحی مداح اهل‌بیت روح‌اله علیرضایی و سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله مختارآبادی امام جمعه ماهان همراه بود و آیین سومین روز تدفین شهید گمنام جمعه نهم دی ماه با برپایی نماز جمعه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار خواهد شد.

استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام , استان کرمان , شهید , شهدای گمنام ,

انتهای پیام/۵۱۱/




تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه ماهان کرمان + تصاویر

منبع: تسنــیم
? تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه ماهان کرمان + تصاویر