تشییع پیکر شهید عبدلی در کوهبنان/ جانفشانی برای ۲ بانو

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۶ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و با حضور معاون استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان کوهبنان، فرماندهان انتظامی کرمان و سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم پیکر شهید یاسر عبدلی تشییع و تدفین شد. سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی […]

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۶ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و با حضور معاون استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان کوهبنان، فرماندهان انتظامی کرمان و سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم پیکر شهید یاسر عبدلی تشییع و تدفین شد.

سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید عبدلی اظهار کرد: اخلاص، عبادت، منطق توام با شجاعت، تدبیر در ماموریت ها و گذشتن از تعلقات دنیایی از ویژگی‌های این شهید امنیت بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار همسر، فرزندان، مادر و پدرش را تنها گذاشت تا با غیرتی که داشت دختر و مادری را از چنگال آدم ربایان نجات دهد و همه ما مدیون شهداء و خانواده آنان هستیم.

ناظری در ادامه با اشاره به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بیان کرد: باید از این شهداء بگوییم و برای جوانانمان از شهداء الگوسازی کنیم و دختران ما بدانند که یاسر عزیز برای نجات جان دو بانو به شهادت رسید. 

به گزارش نذیر کرمان، شهید عبدلی جانشین پلیس اطلاعات خاش در استان سیستان و بلوچستان بود که در عملیات آزادی دو زن که توسط اشرار مسلح از استان کرمان گروگان گرفته و به خاش انتقال داده شده بودند، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید امنیت پس از تشییع در کوهبنان، در کیانشهر (طغرالجرد) از توابع این شهرستان آرام گرفت.

شهید یاسر عبدلی متولد سال ۱۳۶۳ بود و از وی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

انتهای پیام




تشییع پیکر شهید عبدلی در کوهبنان/ جانفشانی برای ۲ بانو

منبع: ایـسنا
? تشییع پیکر شهید عبدلی در کوهبنان/ جانفشانی برای ۲ بانو