تشییع شهید تهمتن صادقی جانباز هفتاد درصد در سیرجان

سرهنگ شهید تهمتن صادقی جانباز بالای هفتاد درصددر سیرجان امروز بر دستان مردم سیرجان تشییع و در گلزار شهدا این شهر به خاک سپرده شد. به گزارش فت فتو، سرهنگ تهمتن صادقی متولد ۱۳۳۸ از فرماندهان سپاه در دوران دفاع و فرمانده گردان ۴۲۰ لشکر ۴۱ ثارالله و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی […]

سرهنگ شهید تهمتن صادقی جانباز بالای هفتاد درصددر سیرجان امروز بر دستان مردم سیرجان تشییع و در گلزار شهدا این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ تهمتن صادقی متولد ۱۳۳۸ از فرماندهان سپاه در دوران دفاع و فرمانده گردان ۴۲۰ لشکر ۴۱ ثارالله و از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۶۲ جذب سپاه پاسداران شد و در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر ترکش خمپاره جانباز شد و پس از ۳۶ سال تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این شهید درعملیات کربلای ۵ به جانبازی بالای ۷۰ در صد نائل شد و پس از جانبازی نیز به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از جمله نمایندگی ولی فقیه در تیپ صاحب الزمان سیرجان مسئول انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و عضویت شورای اسلامی شهر سیرجان را عهده دار بود.




تشییع شهید تهمتن صادقی جانباز هفتاد درصد در سیرجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تشییع شهید تهمتن صادقی جانباز هفتاد درصد در سیرجان