تشیع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد

علی اکبربهادری گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد و انقلاب را پویا کرد. به گزارش‌”فت فتو“از نرماشیر؛حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام‌جمعه نرماشیر در سخنرانی خود در جمع مردم  در مراسم دومین سالگرد سردار دلها ضمن‌تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سرداردلها گفت:خون حاج قاسم سلیمانی اسلام را زنده و کرمان […]

علی اکبربهادری گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد و انقلاب را پویا کرد.

به گزارش‌”فت فتو“از نرماشیر؛حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام‌جمعه نرماشیر در سخنرانی خود در جمع مردم  در مراسم دومین سالگرد سردار دلها ضمن‌تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سرداردلها گفت:خون حاج قاسم سلیمانی اسلام را زنده و کرمان را مقدس کرد.

وی افزود:حاج قاسم سلیمانی یک آدم‌ معمولی نبود،یک ژنرال و یک ترس برای دشمن بود و حال هم خون این شهیدبزرگوار ترسی بزرگ برای دشمنان است.

امام جمعه نرماشیراذعان‌کرد: حاج قاسم سلیمانی ارادت خاصی به حضرت زهرا(س) داشت و هرسال در خانه اش ۱۰شب مراسم میگ رفت در ایام فاطمیه و امسال هم تاریخ شهادتش با ایام فاطمیه یکی شده است.

حجت الاسلام‌ایرانژاد بیان‌کرد: وقتی میگوییم همه ما سلیمانی هستیم، پس دشمن باید بداند راه سلیمانی ادامه دارد جوانان‌ما منتقم خون شهیدسلیمانی هستند از این رو منتظر انتقام سخت باشید.

در ادامه دکتر علی اکبربهادری معاون نظارت شورای راهبردی رزمندگان ستادکل نیروهای مسلح در جمع مردم نرماشیر گفت:شهادت حاج قاسم و خون حاج قاسم وحدت ملی ما را انسجام داد.

وی افزود: تشیع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد و انقلاب را پویا کرد.

دکتر بهادری شهادت حاج قاسم را یک راه برای دست یافتن به موفقیت های بیشترکشور دانست و‌ گفت:شهادت شهیدسلیمانی راه موفقیت را به ما نشان داد و دشمن را به‌زانو در آورده است.

معاون نظارت شورای راهبردی رزمندگان ستادکل نیروهای مسلح در ادامه گفت: همه دولت ها و کشورها از کشور ایران یاد گرفته اند که‌جلوی برخی کشور ها باید ایستادگی کرد.

بهادری اذعان کرد: دشمن دنبال نا امیدی ملت ما است و کار جهادی ملت را امیدوار می کند و کار جهادی یک سلاح بازدارنده است.

انتهای پیام/برجی




تشیع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد

منبع:آرمـان
? تشیع پیکر شهید سلیمانی وحدت را به دشمنان نشان داد