تشکیل کارگروه ویژه قضایی درحمایت از شرکت‌های دانش بنیان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل کارگروه ویژه حمایت قضایی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد. به گزارش فت فتو، آقای موحد در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان گفت: شرکت‌های دانش بنیان در صورت حمایت می‌توانند به سرعت رشد کرده و مسیر […]

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل کارگروه ویژه حمایت قضایی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش فت فتو، آقای موحد در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان گفت: شرکت‌های دانش بنیان در صورت حمایت می‌توانند به سرعت رشد کرده و مسیر ارزشمند خود را طی کنند و با اجرای فرمایشات رهبری در حل مسائل حوزه اشتغال آفرینی و تولید تاثیرگذار باشند.

وی افزود: حل مشکلات واحد‌های دانش بنیان باید در جلسات تخصصی و با حضور مدیران مربوطه انجام شود و این مشکلات ممکن است نیاز به پیگیری‌های کشوری داشته باشد که این موارد را دنبال می‌کنیم.

در این نشست رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان هم تکیه اقتصاد استان به منابع موجود را یک خطر جدی برشمرد و گفت: با توجه به پایان پذیر بودن این منابع در صورتی که به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت نکنیم، آینده اقتصادی استان مبهم خواهد بود.

طبیب زاده افزود: باید کارگروه مشترکی بین مسوولان اجرایی، قضایی، بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان برای تحقق فرمایش رهبری را تشکیل داده و بر مبنای راهکار‌های مشترک و ظرفیت‌های قانونی در راستای تحقق شعار سال حرکت کرد.

طبیب زاده گفت: اتاق بازرگانی کرمان انجمن شرکت‌های دانش بنیان را تشکیل داده و ضمن ترسیم نقشه راه این حوزه و تدوین سند فناوری استان کرمان، شورای عالی فناوری را تشکیل داده و نیز دو جلسه شورای گفتگو با محوریت این موضوع برگزار شده است.




تشکیل کارگروه ویژه قضایی درحمایت از شرکت‌های دانش بنیان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تشکیل کارگروه ویژه قضایی درحمایت از شرکت‌های دانش بنیان