تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با پیگیری‌هایی که در چند ماه اخیر انجام شد اتحادیه کشوری در کرمان یک تشکلی ذیل اتاق بازرگانی تحت عنوان اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان تشکیل داده و کار خود را در کرمان شروع کرده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از […]

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با پیگیری‌هایی که در چند ماه اخیر انجام شد اتحادیه کشوری در کرمان یک تشکلی ذیل اتاق بازرگانی تحت عنوان اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان تشکیل داده و کار خود را در کرمان شروع کرده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز ۲۷ خردادماه در آئین امضای تفاهمنامه مشترک ساخت کاروانسرا و بازار طلا بین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و شهرداری کرمان این اقدام را یک کار ارزشمند تلقی کرد و گفت: با صنف طلا و جواهر نیز تعامل داشته باشید و به عنوان یک اصل در این تفاهم‌نامه در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌هایی که در چند ماه اخیر انجام شد اتحادیه کشوری در کرمان یک تشکلی ذیل اتاق بازرگانی تحت عنوان اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان تشکیل داده و کار خود را در کرمان شروع کرده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته با اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده بسیاری از مشکلات طلافروشان برطرف شد.

محمدرضا پورابراهیمی با بیان این مطلب که ظرفیت‌های صنعت طلا در کشور زیاد است و اشتغال‌زایی خوبی هم می‌تواند ایجاد کند، تصریح کرد: شبکه گسترده از مشاغل خانگی در این صنعت می‌تواند شکل بگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: در ایجاد مجموعه‌های جدید با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی هماهنگ باشید تا موازی کاری انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه با تفاهم با سازمان انرژی اتمی، پهنه‌های معدنی این سازمان در کرمان آزاد و در اختیار اکتشاف قرار می‌گیرد، گفت: بزرگترین شرکت اکتشافی ایران در استان کرمان تاسیس می‌شود. بزرگترین شرکت‌های معدنی در آن سهامدار هستند و تفاهمنامه آن آماده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: فصل جدیدی از اتفاقات مثبت در کشور شکل گرفته است.

انتهای خبر/




تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان

منبع:آرمـان
? تشکیل اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر در کرمان