تشکر گل‌محمدی از داور بعد از برد پرسپولیس در انزلی/واکنش به شایعه جدایی درویش

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی خوب و زیبایی را انجام دادیم ولی فقط حیف که تماشاگری در این دیدار حضور نداشت. فقط امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند، همین حالا در اروپا تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور دارند […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی خوب و زیبایی را انجام دادیم ولی فقط حیف که تماشاگری در این دیدار حضور نداشت. فقط امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند، همین حالا در اروپا تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور دارند ولی ما اینجا اندر خم یک کوچه هستیم.

وی افزود:  در این بازی گل قشنگی زدیم و از نتیجه مسابقه هم طبیعتا راضی هستم. فقط جا دارد از داور بازی تشکر کنم چون آنها خیلی خوب قضاوت کردند. هم کمک داور و هم داور در این بازی عملکرد خوبی داشتند، البته نه به خاطر اینکه برنده شدیم بلکه واقعا زحمات آنها مشخص بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی درویش از این باشگاه گفت: منِ سرمربی نباید درباره این مسائل حرفی بزنم ولی در کل از زحمات آقای درویش تشکر می‌کنم و از او راضی هستم.

انتهای پیام/




تشکر گل‌محمدی از داور بعد از برد پرسپولیس در انزلی/واکنش به شایعه جدایی درویش

منبع:آنـــا
? تشکر گل‌محمدی از داور بعد از برد پرسپولیس در انزلی/واکنش به شایعه جدایی درویش