تشریح جزییات برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان جزییات برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان را تشریح کرد. محمدمهدی فداکار شامگاه ۱۹ مردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های سفر دو روزه هیات دولت به استان کرمان اظهار کرد: آخرین سفر دور اول ریاست جمهوری به استان کرمان فردا پنجشنبه ۲۰ مردادماه انجام می شود […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان جزییات برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان را تشریح کرد.

محمدمهدی فداکار شامگاه ۱۹ مردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های سفر دو روزه هیات دولت به استان کرمان اظهار کرد: آخرین سفر دور اول ریاست جمهوری به استان کرمان فردا پنجشنبه ۲۰ مردادماه انجام می شود و برکات فراوانی با استان ها دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت رابطه دولت و ملت یکی از برکات سفر هیئت دولت به استان هاست، افزود: حضور مسئولان در بین مردم سبب خواهد شد، اعتماد مردم به دولت و سرمایه اجتماعی افزایش پیدا می کند.

فداکار تصریح کرد: مسئله دیگر مصوبات و اعتبارات سفر است و مزیت دیگر که مهم ترین بخش سفر است، حضور میدانی مسئولان در استان زمینه ساز تصمیمات مهم است و کمک می کند مسئولی که در تهران است، بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

استاندار کرمان بیان کرد: رئیس جمهور بعداز ظهر پنجشنبه ۲۰ مردادماه وارد استان کرمان می شود و تا جمعه شب میهمان استان است و البته برخی وزراء فردا صبح به استان سفر خواهند کرد.

وی درباره دیدارهای مردم رئیس جمهور با مردم دیار کریمان نیز افزود: دیدار رییس جمهور با مردم کرمان ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در مصلی کرمان خواهد بود که منتظر همه همشهریان و حضور پرشور آنها هستیم ضمن آنکه روز جمعه ۲۱ مردادماه نیز ساعت ۱۰ صبح دیدار رییس جمهور با مردم جیرفت برگزار خواهد شد.

فداکار با بیان اینکه کرمان استان معدنی است و عمده ظرفیت صنایع استان براساس معادن است افزود: دیدارهای خصوصی که معطوف به اهداف خاص و تصمیم سازی خاص و نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن است.

ادامه دارد




تشریح جزییات برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان کرمان

منبع: ایـسنا
? تشریح جزییات برنامه های سفر ۲ روزه رییس جمهور به استان کرمان