تشریح جزئیات مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان جزئیات برنامه‌های روز نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تشریح کرد. حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با تأکید بر اینکه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ملت فهیم و بصیرت ایران اسلامی […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان جزئیات برنامه‌های روز نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تشریح کرد.

حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با تأکید بر اینکه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ملت فهیم و بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود در یوم‌الله نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ آتش فتنه را خاموش کردند؛ فتنه‌ای که خسارت‌های زیاد و عظیمی به کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی وارد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: خسارت‌های مادی، تحریم‌هایی که بعد از فتنه، توسط کشورهای غربی علیه کشورمان اعمال شد و همچنین خسارت‌های معنوی و از سوی دیگر این اتفاق، آزمون بزرگی برای ملت سرافراز ایران اسلامی بود که ملت ولایت‌مدار، مؤمن ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این فتنه و همچنین سایر فتنه‌ها، سربلند بیرون آمدند.

وی تأکید کرد: باید نهم دی‌ماه را گرامی بداریم و بزرگ بشماریم و کاری کنیم که این روز مهم و سرنوشت‌ساز به‌فراموشی سپرده نشود؛ به‌ویژه نسل جوان با چگونگی ایجاد فتنه و نحوه مقابله با فتنه‌ها را باید بیاموزند؛ چرا که فتنه و تحریف‌های دشمنان همواره وجود دارد و آنان همیشه علیه حق، حقانیت و اسلام ناب علوی نقشه‌های شوم می‌کشند و واقعیت‌های نظام اسلامی را تحریف می‌کنند.

انجم‌شعاع بیان کرد: ملت ایران باید بداند که هدف دشمنان دل‌سوزی برای مردم نیست، آنان هیچ‌گاه دل‌سوز مردم و کشور ایران نبوده‌اند بلکه دشمنان به‌دنبال منافع خود هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز کرد: نهم دی‌ماه اوج قله بصیرت ملت ایران و رفراندوم بزرگ ملی برای دفاع از نظام و رهبری بود که کارآمدی نظام دینی و ولایت فقیه در عبور از چالش‌ها و بحران‌ها در روز نهم دی‌ماه نشان داده شده است.

وی اظهار کرد: دشمن در کار خود از جنگ شناختی و اعتقادی استفاده می‌کند تا شناخت و آگاهی جوانان را تغییر دهد و از رویکرد خود دست برنمی‌دارد؛ همان‌گونه که خود اقرار می‌کند ما باید روز اذهان ایرانی‌ها کار و سرمایه‌گذاری کنیم.

انجم‌شعاع تصریح کرد: نهم دی‌ماه فرصت بسیار خوب برای تبیین و روشنگری است و با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، می‌توانیم از این فرصت برای بصیرت و روشنگری استفاده کنیم؛ چرا که شهید سلیمانی خود نماد بصیرت است و کسی است که در راه ولایت، مقاومت و آزادی قدس به شهادت رسید و می‌تواند الگویی برای همه جامعه اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: شعار امسال «حماسه نهم دی، بازخوانی فتنه‌های جدید آمریکایی صهیونیستی» است که در این زمینه برای برنامه‌های مختلف توسط اقشار برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه در شهر کرمان اجتماع بزرگ مردمی در روز نهم دی‌ماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل میدان شورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور است.

انجم‌شعاع افزود: برگزاری اجتماع بزرگ ورزش صبحگاهی صبح روز جمعه ساعت ۸:۳۰ در پارک شهید باهنر و پخش زنده این برنامه از برنامه صبح و نشاط، برگزاری ویژه‌برنامه قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش ساعت ۷:۰۰ صبح روز نهم دی‌ماه با سخنرانی
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، برگزاری مناظره دانشجویی در جهاد دانشگاهی، ششم دی‌ماه با حضور اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم دی‌ماه در کرمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در تاریخ هشتم دی‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد قائم کرمان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و پخش سرود و نماهنگ توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، ویژه‌برنامه صبحگاه مدارس در روز نهم دی‌ماه با حضور کارشناسان فرهنگی و روحانیون از دیگر برنامه‌های مد نظر در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری کوه‌پیمایی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان، برگزاری وبینار نهم دی‌ماه تجلی لحظه‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور، برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین دهم دی‌ماه توسط اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم دی‌ماه، روز بصیرت است که در استان کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/م




تشریح جزئیات مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه در کرمان

منبع:آرمـان
? تشریح جزئیات مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه در کرمان