تشریح برنامه تشییع و تدفین پیکر ۸ شهید گمنام در کرمان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مطهر هشت شهید گمنام در استان کرمان را تشریح کرد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس گفت: پیکرهای مطهر این […]

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مطهر هشت شهید گمنام در استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ محمود مهدوی‌فرد صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس گفت: پیکرهای مطهر این شهدای بزرگوار پس از استقبال در فرودگاه بین‌المللی کرمان در روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه به صورت خودرویی با همراهی باشکوه مردم از فرزندان سرزمینشان تا معراج شهدا تشییع خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان ادامه داد: پیکرهای این شهدای گرانقدر در رفسنجان (پارک جوان، پارک شهید مطهری و رکن آباد)، در کرمان (دانشکده فنی، دانشگاه شهید باهنر کرمان و پارک شهید فرحرو در خیابان مدیریت)، در بافت (منطقه خبر)، در انار( شهر بیاض) و در جیرفت (منطقه اسفندقه جیرفت) تدفین خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیکرهای مطهر ۲ تن از این شهدا در شرق و جنوب استان کرمان به صورت مستقل تشییع خواهند شد.

مهدوی‌فرد خاطرنشان کرد: چهار کاروان دانشگاهی و دانشجویی، دانش‌آموزی، هیات‌های مذهبی و خانواده شهدا برای تشییع و وداع با شهدای گمنام در خوابگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، مدارس، مساجد و تکایا و منازل شهدای جاویدالاثر و سایر شهدا، تدارک دیده شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با اشاره به اینکه یک مراسم وداع نیز در شب شهادت حضرت زهرا (س) در بیت‌الزهرا حاج قاسم در حال برنامه‌ریزی است، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ نقطه در استان کرمان برای میزبانی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام درخواست داده بودند.

وی گفت: نحوه انتخاب مکان‌ تدفین شهدای گمنام امسال مشروط به پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت یادمان است که بر همین اساس از میان ۱۵ نقطه‌ در اولویت مکان‌های ذکر شده انتخاب شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان خاطرنشان کرد: هم‌اینک در استان کرمان ۱۳۶ نقطه میزبان ۳۱۳ شهید گمنام است.

منبع: نذیر کرمان

انتهای خبر/م
 




تشریح برنامه تشییع و تدفین پیکر ۸ شهید گمنام در کرمان

منبع:آرمـان
? تشریح برنامه تشییع و تدفین پیکر ۸ شهید گمنام در کرمان