تسهیلات اشتغال به افراد متضرر از کرونا اعطا می شود

کرمان – مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: افرادی که در اثر کرونا شغل و محل کسب درآمدشان را از دست داده اند از سوی کمیته امداد حمایت شده و تسهیلات اشتغال دریافت می‌کنند. یحیی صادقی در گفتگو با فت فتو یکی از عمده ترین مشکلات شهر کرمان را مسکن دانست و افزود: این مشکل در […]

کرمان – مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: افرادی که در اثر کرونا شغل و محل کسب درآمدشان را از دست داده اند از سوی کمیته امداد حمایت شده و تسهیلات اشتغال دریافت می‌کنند.

یحیی صادقی در گفتگو با فت فتو یکی از عمده ترین مشکلات شهر کرمان را مسکن دانست و افزود: این مشکل در روستاها و شهرستان‌ها تقریباً حل شده است.

صادقی گفت: در شهر کرمان به علت نبود زمین و هزینه‌های بالا این مشکل نمود بیشتری دارد و چندین هزار نفر از مددجویان فاقد مسکن هستند. تأمین سرپناه برای این افراد دشوار است اما برنامه‌هایی برای رفع ریشه‌ای این مشکل داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در خصوص کمک به افراد درگیر با کرونا بیان کرد: یک سر فصل اعتباری برای مددجویان کمیته امداد که درگیر کرونا می‌شوند در بحث هزینه درمان، نگهداری در منزل و… در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین تعدادی از افرادی که در زمان شیوع کرونا شغل و محل درآمدشان را از دست داده‌اند را در قالب تبصره ۱۴ به صورت موقت تحت حمایت کمیته امداد قرار داده‌ایم.

صادقی بیان کرد: این افراد حتی اگر مددجوی کمیته امداد نبوده‌اند هم در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال قرار گرفته‌اند.

کد خبر ۵۳۰۳۰۴۲




تسهیلات اشتغال به افراد متضرر از کرونا اعطا می شود

منبع:مــهر
? تسهیلات اشتغال به افراد متضرر از کرونا اعطا می شود