تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ تضمینی برای بقای انقلاب اسلامی شد/ ضرورت تبعیت دانشجویان از شهدای دانشجو سال ۵۸ جهت خنثی کردن فتنه کنونی

احمد علی مقدم گفت: تسخیر لانه جاسوسی زمینه‌ تثبیت و استمرار انقلاب و از بین رفتن سلطه و سیطره امریکا بر کشورمان شد و این حرکت جهادی و خودجوش چنان حائز اهمیت بود که امام خمینی‌(ره) آن را انقلاب دوم و انقلابی بزرگ‌تر از پس از سرنگونی استبداد پهلوی نامیدند. احمد علی مقدم در گفتگو […]

احمد علی مقدم گفت: تسخیر لانه جاسوسی زمینه‌ تثبیت و استمرار انقلاب و از بین رفتن سلطه و سیطره امریکا بر کشورمان شد و این حرکت جهادی و خودجوش چنان حائز اهمیت بود که امام خمینی‌(ره) آن را انقلاب دوم و انقلابی بزرگ‌تر از پس از سرنگونی استبداد پهلوی نامیدند.

احمد علی مقدم در گفتگو با فت فتو؛ در رابطه با ۱۳ آبان، گفت: این روز بزرگ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است و هویت هر سه رخداد ۱۳ آبان، مبارزه با استکبار و استعمار است و ملت ایران از ظلم و جنایات چندین ساله امریکای مستکبر و همدستانش خسته شده بودند لذا با اینگونه قیام ها دست ستمگر و استعمارگر امریکا رابرای همیشه از سر ملت خود کوتاه کردند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، حاصل قیام دانش آموزان و دانشجویان متعهد و بیدار بر ضد رژیم ظالم شاهنشاهی بود، افزود: قشر آگاه و تحصیل کرده ایران اسلامی، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، در هر زمانی از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است لذا مبارزه با استکبار جهانی مختص یک روز و سال نیست بلکه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره در حال مبارزه با استکبار هستند و در فتنه و اغتشاشات اخیر دانشجویان ما باید با اقتدا و الگو گیری از دانشجویان سال ۵۸، باری دیگر رسانه های معاند و منافقین مزدور امریکای پست را رسوا کنند و با بصیرت خود مابقی را از این نقشه دشمن آگاه کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دانشجویان؛ بازوی توانمند و نیروی ارزشمند کشور برای دفع خطرات و جاسوسی دشمن هستند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی زمینه‌ تثبیت و استمرار انقلاب و از بین رفتن سلطه و سیطره امریکا بر کشورمان شد و این حرکت جهادی و خودجوش چنان حائز اهمیت بود که امام خمینی‌(ره) آن را انقلاب دوم و انقلابی بزرگ‌تر از پس از سرنگونی استبداد پهلوی نامیدند.

مقدم بیان کرد: دانشجویان هوشیار و دشمن شناس ما با تسخیر لانه جاسوسی و گروگان گرفتن دیپلمات‌ها سبب درهم شکستن ابهت پوشالی و قدرت کاذب شیطان بزرگ شدند درحقیقت آنها با این قیام ماندگار سبب شدند تا امریکا در چشم جهانیان خوار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  این روز، عنوان کرد: سفارت آمریکا در ایران مرکزی برای امور دیپلماسی نبود بلکه سفارت امریکا در حقیقت پايگاهي براي جاسوسی، توطئه عليه انقلاب و هدایت و حمایت گروهک های ضد انقلاب و برانداز بود که سبب ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور شده بود بنابراین یوم الله ۱۳ آبان، حق قانونی ایران در دفاع از خود برای جلوگیری از غارت و حکومت بیگانگان بود.

این فعال سیاسی مطرح کرد: امریکای جنایتکار از همان ابتدا دشمن کشور ما بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این دشمنی بیشتر و پررنگ تر شد و دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر و دستگیری کارمندان سفارت امریکا جلوی توطئه و کودتا های بعدی این شیطان بزرگ علیه ایران را گرفتند چراکه امریکا با پناه دادن به شاه هر زمان امکان داشت برای برگرداندن این نوکر اجیر و خودفروخته خود اقدام کند لذا این واقعه عظیم، تضمینی برای بقای انقلاب اسلامی شد.

 وی تصریح کرد: سفارت امریکا مکانی برای سازمان‌دهی مخالفین و دشمنان انقلاب علیه توطئه علیه نظام بود و تسخیر لانه جاسوسی امریکا؛ روزی سرنوشت ساز و نماد مقاومت و پایداری ملت در برابر استکبار جهانی است که قشر دانشجو ما با اتحاد و همدلی سبب رسوا کردن اربابان حکومت نوکر پهلوی و پایان استعمار و چپاول کشور شدند.

  دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر لزوم لزوم تبیین جنایات و خیانتهای امریکا برای نسل جوان، خاطر نشان کرد: جوانان باسواد و بابصیرت ما همواره در طول تاریخ مایه سربلندی و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و در فتنه کنونی که نقشه امریکای شیطان صفت و رسانه ها و ایادی مزدورش است، انتظار داریم باری دیگر این جوانان فهیم با شعور سیاسی و اتحاد بی مثال خود، خط حرکت خود را از دشمن جدا کرده که دشمنان شاد نشویم و ملت شهید پرورمان همچون همیشه سربلند و پیروز شوند.

انتهای پیام/م




تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ تضمینی برای بقای انقلاب اسلامی شد/ ضرورت تبعیت دانشجویان از شهدای دانشجو سال ۵۸ جهت خنثی کردن فتنه کنونی

منبع:آرمـان
? تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ تضمینی برای بقای انقلاب اسلامی شد/ ضرورت تبعیت دانشجویان از شهدای دانشجو سال ۵۸ جهت خنثی کردن فتنه کنونی