تساوی مسی‌ها در خانه و بُرد آرمان گهر در بوشهر

در ادامه لیگ دست اول فوتبال باشگاه‌های کشور ارمان گهر سیرجان دربوشهر حریف خود را با یک گل از پیش رو برداشت و دو تیم مس کرمان و مس شهربابک به تساوی بدون گل رسیدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، پیروزی مهم سیرجانی‌ها در روز توقف رقبا رقم خورد و آرمان گهر به لطف گل […]

در ادامه لیگ دست اول فوتبال باشگاه‌های کشور ارمان گهر سیرجان دربوشهر حریف خود را با یک گل از پیش رو برداشت و دو تیم مس کرمان و مس شهربابک به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، پیروزی مهم سیرجانی‌ها در روز توقف رقبا رقم خورد و آرمان گهر به لطف گل به‌خودی دقیقه۹۰ برابر شاهین بوشهرِ قعرجدولی به پیروزی رسید و توانست از شکست خیبر خرم آباد و توقف مس کرمان استفاده کند.

بدین ترتیب آرمان گهر به لطف یک گل به‌خودی، از چهارمین تساوی متوالی فرار کرد و با رساندن امتیازهای خود به عدد ۳۳، هم امتیاز با خیبر شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماند. اکنون شاگردان شهبا با رده دوم و تیم مس کرمان تنها ۴ امتیاز فاصله دارند.

صنعت مس کرمان و مس شهربابک هم دیروز به مصاف هم رفتند که این دو تیم در پایان نود دقیقه بدون رد و بدل شدن هیچ گلی زمین بازی را ترک کردند.

مس کرمان با این نتیجه ۳۷ امتیازی شد شاگردان فرزاد حسین‌خانی تا پایان هفته نوزدهم ۶ امتیاز از صدر جدول فاصله دارند اما بازهم یکی از مدعیان صعود هستند.

مس شهربابک نیز ۲۷ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت.




تساوی مسی‌ها در خانه و بُرد آرمان گهر در بوشهر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تساوی مسی‌ها در خانه و بُرد آرمان گهر در بوشهر