تساوی بدون گل در نیمه اول مس و تراکتور

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و تراکتور با تساوی بدون گل پایان یافت. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال پیگیری شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. مسی‌ها در حالی میزبان شاگردان […]

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و تراکتور با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال پیگیری شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مسی‌ها در حالی میزبان شاگردان پاکو خمز بودند که در هفته گذشته به جای خوشحالی بابت پیروزی مقابل استقلال تهران در جام حذفی درگیر مشکلات مالی بودند تا دست به اعتصاب تمرین بزنند اما با پرداختی پنجاه درصدی روز گذشته باشگاه نه تنها محرم نویدکیا حاضر به ادامه هدایت این تیم شد بلکه بازیکنانش نیز تمرین کردند تا مقابل تراکتور قرار بگیرند.

آنها با وجود تنها یک نوبت تمرین قبل از این دیدار توانستند در نیمه اول مالک توپ باشند و با پاس‌های مستقیم رو به جلوی خود روی دروازه تراکتور خلق موقعیت کنند.

بازیکنان تراکتور هر وقت توپ را در اختیار نداشتند فشار حداکثری روی تیم میزبان برای تصاحب و بازپس گیری آن می‌آوردند اما تلاش هر دو تیم برای باز کردن دروازه در ۴۵ دقیقه ابتدایی بی نتیجه بود با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

کد خبر ۶۰۴۹۶۱۵




تساوی بدون گل در نیمه اول مس و تراکتور

منبع: مــهر
? تساوی بدون گل در نیمه اول مس و تراکتور