تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر است

امام جمعه راین ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، گفت: تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر هستند. به گزارش پایگاه خبری فت فتو همزمان با ایام نوروز امروز ۶ فروردین، رئیس و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش با امام جمعه‌ […]

امام جمعه راین ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، گفت: تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فت فتو همزمان با ایام نوروز امروز ۶ فروردین، رئیس و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش با امام جمعه‌ راین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام اسماعیل زاده ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، گفت: تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر هستند.

وی تصریح کرد: اگر آموزه‌ها و آنچه تعلیم داده می‌شود، به درستی عملیاتی شود، سعادت جامعه تضمین می‌شود.

امام جمعه راین ابراز امیدواری کرد: در سال جدید شاهد توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری به سال”مهار تورم و رشد تولید” ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران این امر محقق گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین نیز با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در منطقه راین چراغ راه آموزش و پرورش هستند و نقش مهمی در رشد و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارند.

رحیمی نژاد در ادامه با اشاره به شعار سال افزود: آموزش و پرورش راین نیز به سهم خود در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر است

منبع:آرمـان
? تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و پیشرفت بشر است