تزریق ۵میلیون دز واکسن کرونا در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا کنون حدود ۵میلیون واکسن کرونا در استان تزریق شده و به لحاظ درصدی در برخی نقاط تزریق کمتر صورت گرفته که سایر مناطق را هم تحت تاثیر قرار داده است.  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، استاندار کرمان در جلسه ستاد کرونا گفت: در استان کرمان همچنان هیچ […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تا کنون حدود ۵میلیون واکسن کرونا در استان تزریق شده و به لحاظ درصدی در برخی نقاط تزریق کمتر صورت گرفته که سایر مناطق را هم تحت تاثیر قرار داده است.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، استاندار کرمان در جلسه ستاد کرونا گفت: در استان کرمان همچنان هیچ شهر آبی وجود ندارد و از بررسی ۳۲مورد فوتی کرونایی در استان ۲۲نفرشان معادل ۶۲درصد آنها هیچ نوع واکسنی را دریافت نکردند که همین امر ضرورت تزریق واکسن را یاد آوری میکند.

زینی وند افزود: فعلا هیچگونه دستور کارخاصی برای سفرهای نوروزی ارائه نشده اما بایستی مروری بر مراکز خرید، مراکز اقامتی و همه مراکز ارائه خدمات سفر انجام شود تا در شرایط عادی و یا شرایط شهرهای آبی احتمالی آمادگی کافی را داشته باشیم و به صورت جدی قرار گاه استان در زمینه سفرهای نوروزی تشکیل شود و نظارتها در این زمینه تقویت و تشدید شود.

وی گفت: امیدورایم با شرایطی پیش روداریم بعد از تعطیلات نوروز تمامی آموزشها حضوری انجام شود چرا که در این مدت آموزش آسیب زیادی دیده است و باید جبران شود.

جلالی جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا هم در گفتگو با فت فتو گفت: دورکاری ادارات به طور کامل حذف شده و در این خصوص و به منظور نحوه جایگزینی این طرح منتظر ارائه دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا هستیم.




تزریق ۵میلیون دز واکسن کرونا در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تزریق ۵میلیون دز واکسن کرونا در استان کرمان