تزریق واکسن کرونا در کرمان بالاتر ازمیانگین کشور

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به واکسینه شدن چهار تا پنج درصد جمعیت در کرمان، این استان از لحاظ تزریق واکسن از میانگین کشوری بالاتر است. به گزارش فت فتو؛ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دربازدید از بیمارستان افضلی پور کرمان گفت: با توجه به هزینه بسیار زیادی که به بخش سلامت اختصاص داده شده، […]

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به واکسینه شدن چهار تا پنج درصد جمعیت در کرمان، این استان از لحاظ تزریق واکسن از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش فت فتو؛ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دربازدید از بیمارستان افضلی پور کرمان گفت: با توجه به هزینه بسیار زیادی که به بخش سلامت اختصاص داده شده، اما به نظر می‌رسد آنطور که باید در بخش‌های مختلف تاثیر گذار نبوده وباید در نحوه مدیریت منابع در حوزه سلامت بازنگری شود.

محمدرضا پورابراهیمی افزود:درحوزه ملی تمام تلاش مابر تقویت اعتبارات حوزه بهداشت ودرمان بودکه سال گذشته اعتبارات ماندگار حوزه سلامت در مجلس از طریق قانون مالیات بر ارزش افزوده نهایی شد.

وی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس نهایی و به شورای نگهبان ابلاغ شد، افزود: تنها وزارتخانه‌ای که از منابع مالیات بر ارزش افزوده استفاده می‌کند وزارت بهداشت و درمان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: با توجه به هزینه بسیار زیادی که به بخش سلامت اختصاص داده شده، اما به نظر می‌رسد آنطور که باید در بخش‌های مختلف تاثیر گذار نبوده است.

وی بیان کرد: با وزیر جدید توافق کردیم حوزه اقتصاد سلامت که اکنون در دنیا به عنوان یکی از مهمترین محور‌های تصمیم گیری است مبنای عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد که البته در دولت‌های قبل نیز به آن اشاره شده است، اقتصاد سلامت به ما می‌گوید ما چگونه از امکانات موجود بهترین استفاده را ببریم تا بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به کمک‌های بنگاه‌های اقتصادی بزرگ استان کرمان در مهار شیوع کرونا اظهار کرد: به برخی شرکت‌ها گفتیم واکسن کرونا را وارد کنند تا هم پرسنل خود استفاده کنند هم گروه‌های دیگر متاسفانه وزارت بهداشت موافقت نکرد و وقفه و هزینه ایجاد شد.




تزریق واکسن کرونا در کرمان بالاتر ازمیانگین کشور

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? تزریق واکسن کرونا در کرمان بالاتر ازمیانگین کشور