تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان کرمان تا کنون/آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی یک و دو کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تا کنون، از آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی یک و دو شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان تا کنون، از آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی یک و دو شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان در خصوص واکسیناسیون همکاران فرهنگی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمان بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان و‌ جیرفت داشت تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

 وی افزود: از روز سه شنبه پنجم مرداد ماه روند واکسیناسیون فرهنگیان در برخی از شهرستان ها و مناطق استان آغاز شد و تا کنون بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هزار فرهنگی مرحله اول واکسیناسیون خود را در مراکز تجمیعی و اختصاصی دریافت کرده اند.

اسکندری نسب ادامه داد: در همه شهرستان ها و مناطق استان با نظر دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز و شبکه های بهداشت و درمان،  پایگاه های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و روند  تزریق واکسن فرهنگیان در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهر کرمان نیز دو پایگاه تجمعی ویژه فرهنگیان نواحی یک و دو به ترتیب در مجتمع سعادت واقع در میدان علی ابن ابی طالب (فابریک) و سالن ورزشی شهید سام نژاد واقع در خیابان نماز راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه  بر اساس برنامه های اعلامی به آنها در محل این پایگاه ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می دهند.

اسکندری نسب گفت: پیش بینی می شود بیش از ۴۸  هزار فرهنگی  شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به اتفاق معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه دو کرمان بازدید کرد.



منبع:بــرنا
?
تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان کرمان تا کنون/آغاز روند واکسیناسیون فرهنگیان نواحی یک و دو کرمان