تزریق دوز اوّل واکسن کرونا در رفسنجان صبح ها و دوز دوم فقط عصرها انجام می شود

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی ها در مراکز واکسیناسیون در رفسنجان؛ از مردم تقاضا داریم برای تزریق نوبت اوّل واکسن کرونا صبح ها و برای تزریق نوبت دوّم عصرها مراجعه کنند. “زهره سامره” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: با […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی ها در مراکز واکسیناسیون در رفسنجان؛ از مردم تقاضا داریم برای تزریق نوبت اوّل واکسن کرونا صبح ها و برای تزریق نوبت دوّم عصرها مراجعه کنند.

“زهره سامره” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: با توجه به اینکه انجام واکسیناسیون گسترده در راستای ایمن شدن جامعه در حال انجام است، باید مردم برای دریافت واکسن کرونا رعایت زمان را هم داشته باشند زیرا تجمع زیاد باعث تهدید سلامتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: مراجعینی که باید طرف صبح برای تزریق واکسن کرونا به مصلی مراجعه نمایند، عصرها مراجعه نکنند چراکه عصرها فقط دوز دوّم این واکسن تزریق می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶۸ هزار دوز واکسن نوبت اوّل و بیش از ۱۶ هزار دوز واکسن نوبت دوّم در شهرستان های رفسنجان و انار تزریق شده است.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? تزریق دوز اوّل واکسن کرونا در رفسنجان صبح ها و دوز دوم فقط عصرها انجام می شود