تریلی حامل ۱۰۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در نرماشیر توقیف شد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: تریلی حامل ۱۰۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در نرماشیر توقیف شد. سرهنگ “رضا زیدآبادی” امروز هشتم مهرماه درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور نرماشیر-بم به یک دستگاه خودرو تریلر کانتینردار که از سمت شرق […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: تریلی حامل ۱۰۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در نرماشیر توقیف شد.

سرهنگ “رضا زیدآبادی” امروز هشتم مهرماه درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور نرماشیر-بم به یک دستگاه خودرو تریلر کانتینردار که از سمت شرق کشور به مقصد استان های مرکزی در حرکت بود مشکوک و جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از تریلر مقدار ۱۰۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد روانگردان شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

زیدآبادی در پایان ضمن اشاره به  عزم راسخ پلیس در راستای مبارزه بی امان و گسترده با سوداگران مرگ، بیان کرد: تهدید گرایش به سوء مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان بسیار جدی و خطرناک است که مشارکت شهروندان نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ و نجات نسل آینده از این پدیده شوم  اجتماعی ایفا می کند.

انتهای پیام




تریلی حامل ۱۰۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در نرماشیر توقیف شد

منبع:ایـسنا
? تریلی حامل ۱۰۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در نرماشیر توقیف شد