ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی

تهران- فت فتو- در ترکیب منتخب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل‌گهر سیرجان بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده است. به گزارش فت فتو، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۲ دیدار در روز پنجشنبه و ۶ مسابقه در روز جمعه به اتمام رسید. بازهم نتیجه‌ی مساوی بدون […]

تهران- فت فتو- در ترکیب منتخب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل‌گهر سیرجان بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فت فتو، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۲ دیدار در روز پنجشنبه و ۶ مسابقه در روز جمعه به اتمام رسید. بازهم نتیجه‌ی مساوی بدون گل پرتکرارترین نتیجه بود(سه بازی) و فقط ۱۲ گل به ثمر رسید که پنج گل در یک مسابقه زده شد.

در ترکیب منتخب این هفته شاهد حضور نمایندگان هشت تیم هستیم که طبیعتا گل‌گهر سیرجان با چهار سهم بیشترین نماینده را دارد. مس رفسنجان هم با ۲ سهمیه در رده‌ی بعدی قرار دارد.

گلر: حامد لک( مس رفسنجان):

دروازه‌بان فصل قبل پرسپولیس حالا در لباس تیم مس رفسنجان احیا شده است. او تا به اینجا فقط سه گل دریافت کرده که یکی از آنها هم از روی نقطه پنالتی بوده است. حامد مقابل تراکتور ۲ سیو عالی در دقایق پایانی داشت و موفق شد تیمش را به دومین برد این فصل برساند. در کنار لک باید به محسن فروزان، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی هم اشاره داشته باشیم که در این فصل خوش درخشیدند.

مدافعان: رناتو داسیلویرا(سپاهان)، ابوالفضل جلالی(استقلال)، گئورگی گولسیانی(پرسپولیس)، عزت‌الله پورقاز(هوادار)

سپاهان و پرسپولیس بازی ضعیفی را مقابل یکدیگر به نمایش گذاشتند. آنها با ترس به میدان آمدند و برای نباختن بازی کردند. در این میان اما نمایش مدافعان ۲ تیم قابل قبول بود. رناتو داسیلویرا در تیم طلایی‌پوش میدان و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی تیم پایتخت‌نشین کم‌نقص کار کردند و نمره‌ی قبولی دریافت کردند.

در بازی استقلال و فولاد نیز با وجود اینکه ابوالفضل جلالی از ابتدا در میدان نبود اما به محض حضورش موفق شد سمت چپ خط دفاعی استقلال را با تغییری شگرف روبه‌رو کند. او بارها با نفوذهایش دفاع فولاد را آزار داد و در انجام کارهای دفاعی هم موفق عمل کرد.

عزت‌ پورقاز هم آخرین بازیکنی است که در خط دفاعی تیم منتخب هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بازیکن باتجربه کمک کرد تا هوادار مقابل حملات مس کرمان به خوبی مقاومت کند و نهایتا از روی یک پرتاب اوت به گل برتری و سه امتیازی دست پیدا کند.

ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی

هافبک‌ها: محمد خدابنده‌لو(گل‌گهر)، محمد آبشک(فولاد)، نوید عاشوری(گل‌گهر)، محسن آذرباد(مس رفسنجان)

نه محمد خدابنده‌لو و نه نوید عاشوری نیاز نبود تا از ابتدا در ترکیب گل‌گهر حضور داشته باشند. هر ۲ نفر در جدال با نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند. عاشوری زننده‌ی گل دوم بود و خدابنده‌لو ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا موثرترین بازیکن این هفته از رقابت‌های لیگ باشد.

محمد آبشک مقابل استقلال همان بازیکنی بود که انتظارش را داشتیم. پرتلاش، حاضر در همه‌ی صحنه‌ها با شیطنت بسیار زیاد. او پایه‌گذار تنها گل تیمش هم بود تا یک بار دیگر پاسخ اعتماد جواد نکونام را بدهد. بعد از او به سراغ محسن آذرباد می‌رویم. هافبک باتجربه‌ی مس رفسنجان مانند فصل قبل دوباره پاس‌ گل‌های خود را شروع کرده و این بار با یک سانتر زیبا، شاهین توکلی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی

مهاجمان: کی‌روش استنلی(گل‌گهر)، مهدی مومنی(ملوان)

کی‌روش استنلی یک گل زد و یک پاس گل داد تا با صدای بلند فریاد بزند که لایق حضور بیشتر در زمین بازی است. او بعد از محمد خدابنده‌لو موثرترین مهره‌ی تیم سیرجانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی بود.

و در نهایت به مهدی مومنی می‌رسیم. مهاجم کهنه‌کار تیم ملوان بندرانزلی در جریان اولین برد این تیم در لیگ بیست و دوم هم یک پنالتی گرفت و هم یک گل زیبا وارد دروازه صنعت نفت کرد تا مقابل تیم سابقش سنگ تمام گذاشته باشد.

ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی(گل‌گهر)

پس از باخت خانگی مقابل استقلال، گل‌گهر بهترین بازگشت ممکن را به لیگ داشت. آنها نه تنها باخت هفته‌ی قبل را با برد جبران کردند، بلکه توانستند مقتدرانه‌ترین پیروزی این فصل را مال خود کنند و با ۱۵ امتیاز بالاتر از سرخابی‌های پایتخت به صدر جدول برسند. تعویض‌های امیر قلعه‌نویی در شکل‌گیری این پیروزی پرگل نقشی غیر قابل انکار داشت.

ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی




ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی

منبع: ایرنـا
? ترکیب منتخب هفته هشتم لیگ برتر؛ سهم ۳۳ درصدی صدرنشینِ سیرجانی