ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب تربیتی است که ترویج آن در مدارس ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، اصغر باقرزاده ظهر امروز در ویژه برنامه دانش‌آموزی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار […]

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب تربیتی است که ترویج آن در مدارس ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، اصغر باقرزاده ظهر امروز در ویژه برنامه دانش‌آموزی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب تربیتی است که ترویج آن در مدارس ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در میدان رزم، قهرمان بود و در بزم عبادت و بندگی، ممتاز؛ خانواده‌ دوست واقعی، وطن‌دوست حقیقی، مسلمان زبانزد، نوع‌دوست بی‌نظیر و بنده خوب خدا بود، گفت: حاج قاسم اهل ایمان و توحید بود و صلابت، استواری و ایمان خالص شهید سلیمانی رمز ماندگاری و جاودانگی ایشان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا توفیق بزرگی است و شهدا خاندان ایمان، توحید و برگزیده خدا برای دین مبین اسلام بودند، گفت: نباید غافل شویم که میزبان زائران اهل ایمان و توحید هستیم و یاد شهدا را برای منفعت معنوی خود گرامی می‌داریم.

وی با طرح این پرسش که شهدا چه ویژگی داشتند که اهل توحید و اهل ایمان بودند، افزود: نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت علی علیه السلام، حضرت امام حسن علیه السلام، حضرت امام حسین علیه السلام، ائمه اطهار و امام خمینی(ره) در عرصه‌های مختلف «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» را گفتند و شهدا پاسخ دادند و جاودانه شدند.

باقرزاده بیان کرد: در شرایط کنونی نیز هر وقت ولی زمان مقام معظم رهبری مدظله العالی «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» را بگوید همه باید پا در رکاب حضرت آقا آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه چرا شهدا به این درجه و مقام رسیده‌اند، گفت: شهدا برگزیده خدا و توسط خداوند متعال انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/۵۱۱/




ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است

منبع: تسنــیم
? ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس ضرورتی انکارناپذیر است