ترویج فرهنگ مقاومت و مبانی انقلاب اسلامی با رونق گردشگری مقاومت ممکن است

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری مقاومت می‌تواند ترویج مبانی انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت را دربر داشته باشد ضمن آنکه منافع اقتصادیی نیز برای استان خواهد داشت لذا کار علمی تخصصی در این حوزه صورت گیرد. محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۱۹ اسفندماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری مقاومت می‌تواند ترویج مبانی انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت را دربر داشته باشد ضمن آنکه منافع اقتصادیی نیز برای استان خواهد داشت لذا کار علمی تخصصی در این حوزه صورت گیرد.

محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۱۹ اسفندماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی ضمن تشکر از کیفیت کارهای اتاق بازرگانی استان کرمان و در ادامه گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری مقاومت است و می توانیم این حوزه را به صنایع دستی مرتبط کنیم. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به صنعت قالیبافی در کرمان با قدمت چندین قرن تاکید کرد و افزود: منابع تبصره ۱۸ برای اولین بار است که در ماه های آخر سال حتی یک ریال جذب نداشته است. 
وی بیان کرد: خوشبختانه از دو روز قبل ضمانت اجرایی در تسهیل صدور مجوزها شروع شده است. 
فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنکی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری استان کرمان شناخته شده و معرفی شده نبودند. 
وی تغییر نگرش و رفتار در حوزه صنایع دستی را در گرو همکاری همه دستگاه های متولی دانست و عنوان کرد: مشاور در حوزه صنایع دستی در استان کرمان وجود ندارد و اگر میز مشاوره صنایع دستی در اتاق بازرگانی ایجاد شود بسیاری از مشکلات ما حل و سرمایه گذارانی در این حوزه جذب می شود. 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: در این چند سال سعی شد از طرفیت های بخش خصوصی استفاده شود.

انتهای پیام




ترویج فرهنگ مقاومت و مبانی انقلاب اسلامی با رونق گردشگری مقاومت ممکن است

منبع: ایـسنا
? ترویج فرهنگ مقاومت و مبانی انقلاب اسلامی با رونق گردشگری مقاومت ممکن است