تردد روان در محورهای شمالی

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت را اعلام کرد. به گزارش فت فتو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را با تردد روان در محورهای چالوس، هراز […]

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت را اعلام کرد.

به گزارش فت فتو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را با تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت گزارش کرد.

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع وجود دارد.

وی با بیان آخرین وضعیت جوی ادامه داد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد تداوم دارد. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را محور قدیم خرم آباد – پلدختر اعلام‌کرد که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور مسدود شریانی ریگان – ایرانشهر و محور مسدود غیر شریانی پونل – خلخال اعلام شد.

محورهای دارای انسداد فصلی نیز لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان گزارش شد.

کد خبر ۵۶۸۴۵۴۴


مونا ربیعیان رمضان پور




تردد روان در محورهای شمالی

منبع: مــهر
?تردد روان در محورهای شمالی : اخبار استان کرمان – اقتصادی