تربیت دانش آموزان مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش است

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش‌آموز قوی، آینده‌ساز ایران قوی است و تربیت دانش آموزان پرسشگر و مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش به شمار می رود. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی صبح سه شنبه در آئین صبحگاه دانش آموزان مدرسه فاطمیه گلزار افزود: حضور آگاهانه آحاد مردم در […]

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش‌آموز قوی، آینده‌ساز ایران قوی است و تربیت دانش آموزان پرسشگر و مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش به شمار می رود.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی صبح سه شنبه در آئین صبحگاه دانش آموزان مدرسه فاطمیه گلزار افزود: حضور آگاهانه آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی کوبنده به دسیسه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان، بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

رضایی افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش‌آموزان ایران و سایر سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش آموزان خود روایت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل برای رژیمی است که برای حکومت خود دارد، کودک می‌کشد، گفت: شهدا و امام شهیدان از همان روز اول این شیطان را می‌شناختند و این شعار را سر دادند و می‌دانستند که باید این غده سرطانی را در همان اول از بین برد و اجازه نداد که بزرگ‌تر شود.

رضایی تصریح کرد: دشمن در توطئه ابتدای سال تحصیلی گذشته با همه توان خود وارد میدان شد و جنگی ترکیبی علیه نظام و ملت ایران به راه انداخت و اما با هوشیاری شما دانش آموزان نقشه‌های شوم دشمن خنثی شد.

وی خطاب به دانش آموزان بر استفاده حداکثری از ظرفیت نوجوانی و جوانی خود در راستای فتح قله‌های علم و دانش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تشکیل تیم رصد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازدید از مدارس مناطق محروم و دور افتاده به صورت سرزده یکی از راهبردهای اصلی این تیم است.

کد خبر ۵۹۳۲۸۱۷




تربیت دانش آموزان مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش است

منبع: مــهر
? تربیت دانش آموزان مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش است