تربیت بدنی و مسابقات ورزشی بخشی مهم از تعلیم و تربیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده گفت: تربیت بدنی و مسابقات ورزشی درون مدرسه ای بخشی مهم از تعلیم و تربیت است و باعث رشد ابعاد شخصیتی و شناختی و اجتماعی دانش آموزان می شود. به گزارش فت فتو؛ مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای منطقه راین امروز به یاد شهدای دانش آموزان حادثه تروریستی حرم مطهر […]

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده گفت: تربیت بدنی و مسابقات ورزشی درون مدرسه ای بخشی مهم از تعلیم و تربیت است و باعث رشد ابعاد شخصیتی و شناختی و اجتماعی دانش آموزان می شود.

به گزارش فت فتو؛ مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای منطقه راین امروز به یاد شهدای دانش آموزان حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ با حضور امام جمعه راین حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده  امام جمعه راین در مراسم افتتاح المپيادورزشی در جمع ورزشکاران دانش آموز گفت: تربیت بدنی و مسابقات ورزشی درون مدرسه ای بخشی مهم از تعلیم و تربیت است و باعث رشد ابعاد شخصیتی و شناختی و اجتماعی دانش آموزان می شود.

وی افزود: نقش ورزش و فعالیت های ورزشی در سلامت روحی و جسمی دانش آموزان تربیت بدنی و مسابقات ورزشی درون مدرسه ای را  بخشی از تعلیم و تربیت دانست که باعث رشد ابعاد شخصیتی و شناختی و اجتماعی  دانش آموزان  می شود.

رحیمی رئیس آموزش و پرورش راین  در آیین افتتاح این المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: دانش اموزان پایه های پنجم و ششم تعداد ۲۵۰ نفر در رشته های  والیبال. فوتسال، بسکتبال، کاراته، طناب زنی، بازیهای بومی محلی، تنیس روی میز، دو میدانی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




تربیت بدنی و مسابقات ورزشی بخشی مهم از تعلیم و تربیت است

منبع:آرمـان
? تربیت بدنی و مسابقات ورزشی بخشی مهم از تعلیم و تربیت است