تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز، شاخصه بسیج است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شاخصه‌ای از بسیج که امروز به آن افتخار می‌کنیم، تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ناصر بهروز صبح امروز در اجتماع سراسری در محضر ولایت در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج محصول […]

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شاخصه‌ای از بسیج که امروز به آن افتخار می‌کنیم، تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ناصر بهروز صبح امروز در اجتماع سراسری در محضر ولایت در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان در جمع بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج محصول عملکرد گذشتگان ما و کسانی که جان داده‌اند، است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بسیج ویژگی‌های خاصی دارد و شناسنامه بسیج، شهدا، رزمندگان، آزادگان و … است که اعتبار همه ما در این راستا، به عملکرد گذشتگان است.

وی اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در مقطعی به دستور امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد که کشور به‌شدت تحریم شد؛ چرا که در آن سال شاهد تسخیر لانه جاسوسی بودیم و اُبهت آمریکا در آن مقطع شکسته شد و امام راحل با دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین کاری بی‌نظیر کردند که تکرار ندارد و سال‌ها است که خیر و برکت آن را می‌بینیم.

بهروز با بیان اینکه بسیج، برکات زیادی داشته است و همین بس که در دوران دفاع مقدس بیش از ۸۵ هزار شهید، بسیجی هستند، اظهار کرد: بسیج همواره در صحنه‌های سخت انقلاب، کف میدان بوده و حضور داشته است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه شاخصه‌ای از بسیج که امروز به آن افتخار می‌کنیم، تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز است، عنوان کرد: امروز تفکر و رویکرد بسیج را توانسته‌ایم به سایر ملت‌های جهان به منصه ظهور بگذاریم و امروز اگر مردم غزه مقاومت می‌کنند برگرفته از مکتب بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: قله تفکر بسیج، در دهه ۶۰ است؛ شرایطی که امروز ما فرزندانی را تربیت می‌کنیم همانند شهید حججی و امروز حفظ این تفکر، بالاترین ماموریت ماست؛ بالاترین و ذاتی‌ترین ماموریت کنار مردم بودن و انجام اقداماتی مبتنی بر نیاز مردم است؛ چرا که سرمایه‌ای بالاتر از مردم نیست و قدرت نظام مردم هستند.

انتهای خبر/م




تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز، شاخصه بسیج است

منبع:آرمـان
? تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز، شاخصه بسیج است