تدوین نقشه راه انتخابات پیش رو در استان کرمان

کرمان- رئیس ستاد انتخابات کرمان گفت: در حوزه راهبردی، نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان طراحی شد. به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه راهبردی، نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان طراحی و قرار شد در قرارگاه رسانه‌ای استان، طی مصوبه شورای فضای مجازی راه اندازی […]

کرمان- رئیس ستاد انتخابات کرمان گفت: در حوزه راهبردی، نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان طراحی شد.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در حوزه راهبردی، نقشه عملیاتی ویژه اعضای ستاد انتخابات استان طراحی و قرار شد در قرارگاه رسانه‌ای استان، طی مصوبه شورای فضای مجازی راه اندازی شود و کار خود را آغاز کند.

وی افزود: در حوزه سلامت و امنیت انتخابات نیز قرار شد براساس بانک اطلاعاتی که از شعب اخذ رأی در استان کرمان به عنوان پایلوت کشوری جمع آوری شده به لحاظ امنیتی مدیریت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه اجرایی نیز ۳ موضوع آموزش، بودجه و امکانات و منابع انسانی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد عوامل و مجریان انتخابات در دوره‌های آموزشی عمومی و اختصاصی در سراسر استان شرکت کنند و کمیته پشتیبانی نیز بودجه انتخابات را مدیریت کند.

همچنین در اولین جلسه ستاد انتخابات استان قرار شد حوزه فناوری، زیرساخت‌های فناورانه استان از جمله سامانه‌های احراز هویت و سامانه پایش و رصد انتخابات را بررسی و نقشه راه فناوری بر همین مبنا تدوین شود.

کد خبر ۵۸۰۷۱۰۲




تدوین نقشه راه انتخابات پیش رو در استان کرمان

منبع: مــهر
? تدوین نقشه راه انتخابات پیش رو در استان کرمان