تخلیه ۱۸ روستا در استان کرمان

مدیرکل مدیریت بحران کرمان گفت: با توجه به شدت بارندگی و حجم بالای روان‌آبها، تخلیه دو روستا در زرند و ۱۶ روستا در رفسنجان در دستور کار است. مجید سعیدی گفت:به دلیل بارش‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها سه محور کوهبنان به زرند، سرچشمه به رفسنجان و راور به چترود مسدود هستند. او گفت: فعالیت سامانه […]

مدیرکل مدیریت بحران کرمان گفت: با توجه به شدت بارندگی و حجم بالای روان‌آبها، تخلیه دو روستا در زرند و ۱۶ روستا در رفسنجان در دستور کار است.

مجید سعیدی گفت:به دلیل بارش‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها سه محور کوهبنان به زرند، سرچشمه به رفسنجان و راور به چترود مسدود هستند.

او گفت: فعالیت سامانه مونسون همچنان ادامه دارد و کماکان شاهد بارش‌های رگباری در سطح استان خواهیم بود از فردا شدت بارندگی‌ها را در مناطق جنوب و جنوب غربی استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: با توجه به شدت بارندگی و حجم بالای روان‌آبها، تخلیه دو روستا در زرند و ۱۶ روستا در رفسنجان در دستور کار است.

سعیدی همچنین با اشاره به حضور نیروهای ارتش و سپاه در مناطق سیل زده و اعزام ماشین‌آلات مهندسی می گوید: حسب دستور وزیر کشور و فرمانده نیروی زمینی ارتش، یک دستگاه دیزل ژنراتور برق سیار از برق منطقه‌ای کرمان و سه دستگاه لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی از ماشین آلات فنی مهندسی ارتش برای کمک به استان یزد اعزام شده است.

فت فتو کرمان کرمان




تخلیه ۱۸ روستا در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تخلیه ۱۸ روستا در استان کرمان